❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 7 December 2016

Hey ! Bujang Girl was here


Assalamualaikum diarihatikuhatimu. Sudah lame kan aku tidak bersua muka dengan blog tercinta aku ni. Mesti semua rinduuu and tertunggu2 entry aku. Hahaha yaa yaaa I know laaa… Actually I’m busy dengan urusan dunia yang tak pernah settle. Since you settle one matter then next the other matter is coming.. It is just like life cycle in our life. So we need to face it right? Hehehe and I’m still blessed dengan ape yg ditetapkan oleh Allah S.W.T. And don’t forget to say Alhamdulillah J

Well, pejam celik pejam celikkkkkk sedar tak sedar masa bujang aku dah terhad sngt. Aku sampai boleh terlupaa yg tak lame lagi aku akan ending hidup bujang aku nihh *tampar2 lembut pipi ku* Hahaha bangun lah dari tidur, bukak mata and counting, yeayhsss just 10 days to go princess!!! Tak lama sangat dah Princess akan bertemu dengan Prince dan akan memulakan kehidupan bersama2 dengan gelaran suami isteri. How I can imagine on My Big Day. Tak nak imagine dah because I just wanna a real situation. Insyaallah pray for #EonElynEndlessLoveStory# Save the date below ya ! J



Based on our planning, Ni tarikh2 keramat untuk Prince & Princess J
  • Majlis Akad Nikah : 17 December 2016
  • Majlis Bersanding : 25 Mac 2017
  • Majlis Bertandang : 08 April 2017
  • Majlis Reception at Kluang : dalam perancangan



Actually how much aku punye receptionesses please jangan pertikaikan. Semua tu diluar jangkaan kami. But I just wanna a simple and just nice ceremony untuk kami berdua. Tapi Alhamdulillah diberi rezeki yang lebih. We just planned but Tuhan  menentukannya segalanye.  Aku just mohon doa dari kalian semuaaa semoga majlis2 tersebut dipermudahkan dan berjalan dengan lancar sebagaimana yg dirancang. Insyaallah aku akan jemput untuk majlis2 tersebut yaaa. Jangan risau. J





Notes:  Ade orang tu dah tak sabar menunggu hari kebahagiaan nye.  Hehehe Stay tune ! I will update later ya :D Don’t miss to read my entry. Thanksss for all support J






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...