❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 25 August 2015

Smile Sayang...

Assalamualaikum entri diari hatiku... Bila happy je cari kau, bila sedih je cari kau, bila bosan je cari kau kan diari hatiku?? Hihihi yesssss, this is the place that I can story mory.. About my life. I know all the peoples really2 want to know about my life. So, here I am to share at uollsss gaissss.. If suke uollss boleh bace and if tak suke jangan bace hokeh ! Hakak dah pesan awai2.. :)


Well..... entri kali ni is about dugaan. Kita as a human in the world ni kan memang tak lari dari dugaan. TIPU kalau tiada dugaan dalam hidup uollss right? Tak rare laaa hidup ni babe kalau tak de dugaan. hahaha yessss dugaan tu adalah di ibaratkan ujian yang perlu dihadapi untuk melihat tahap atau kemampuan seseorang itu. And...... FYI Tuhan tak kan bagi ujian kat seseorang itu melebihi dari kemampuan masing2. Setiap masalah pasti ada jalan penyelesaian nye JUST cepat atauu lambat jeeee. hihihi :D



Aku?? Laaaaaagiiii lah banyak dugaan. Tapi yang aku perasan laaa aku banyak di beri ujian mase aku dari Diploma until now I'm degree. hehehe memangg syiokk kan dapat dugaan yg hebat2 gituwww. Pedih, Sakit, Terluka, Terkoyak, Terabak, Hancur semuaaa pasal hati ni xyah cakap laaaa. Aku memang dah biase and dah expert. Sampai hati aku dah tak de perasaan. kah kah nak gelak.. Sampai dulu satu masa aku rasa hati aku dah mati and aku dah tak boleh nak sayang orang lelaki. Aku rasa lebih baik pintu hati aku ni dah tutup untuk semua orang just biarkan dia mati macam tu... Seriously seksa..



Perempuan ngan air mata memang tak dapat dipisahkan derrr... hahaha tuhan memang menganugerahkan kepada setiap wanita hati dia ni lembut, lembut sngt dan memang cepat tersentuh walaupun hal2 sekecik kuman tu... kadang2 memang tak dapat control air mata. Perghhh cerewet siakkkkk. Aku memang takk sukeee sngt keadaan aku mcm ni. Well, aku dah tak reti nak buat mcm mane. Aku happy aku menages.. Aku sedih aku menanges, aku sakit aku menanges, aku blaa blaaa blaaa semua nanges nanges nangess. Sampai kadang2 aku pun konfius dengan diri aku ni dah kenapeee... Yesss !! Itu lahh aku yang sngt cengengg.. Hihihi sape tak tahan dengan perangai aku yg cengeng nii silaaa blahh.. Okehh???




Just can said "Bersabarlah duhai hatiku. Kesian lahaiiii kat kau. Bertahan ye sayang...." *Sambil tangan menggosok2 hati ni* :D 




Remember one thing... Tuhan tak kan berhenti menguji kitaa sebab ape??? Sebab dia sayanggg aku manyak2.. Hihiii aku pun sayangg diaaaa KEKASIH ABADIKU SELAMA2 NYA. hihi DIA selalu ada bersamaku diakala aku jatuh dan bangkit kembali :)



Dulu2 aku tak strong macam sekarang. But now I'm hope lebih stronger than before... Insyaallah... Kehidupan kita ni we need to always Pasrah. Yessss... If DIA telah menetapkan kau yg tertulis di Lauh Mahfudz, Kau adalah rahsia terbesarku, kehadiranmu menyempurnakan hidupku wahai bakal imamku. So kite kene always REDHA dengan ape yg telah ditetapkan...





Dear heart please strong and cool. Rremember ALLAH is the BEST PLANNER for US :D 









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...