❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 9 February 2013

OFF 5 days :)

Assalamualaikum  uollss... Dah  lame  kan  aku  x  update  story  mory  kat  uolls.. Mesti  bosan  kan  sebab  xde  bende  laen  yang  nak  di  baca  melaenkan  terpaksa  menghadap  blog  aku  yang  entah  pape  ni.. Alolo  cian  nye  dyeeeeee :P Mesti  selalu  bukak  entri  aku  then  tengok  entri  yang  same (dalam  hati, bile  nak  update  citer  baru  ni??) EEiiiiuuuuu, gediksssss  nye  larhh  aku  kan? Baru  tahu kerrr??:D

Uollsss, Aku  ni  keje  nye  mengalah  kan  mat2  bangla  yang  keje  nye  buruh  kasar  2  haaa... Entah  lah  malapetaka  ape  yang  menimpa  aku  sampai  aku  jadi  macam  ni  sekarang, dengan  kulit  aku  bertukar  kaler, tangan  aku  dah  naek  merah2, and  ohhhh  shitt  arr  kalau  nak  menceritakan  pasal  diri  aku  yang  sekarang  ni  haa.. Please, don't  spoil  my  mood  for  this  night...



Aku  x  kisah, Aku  redha, Aku  pasrah, Aku  terima  dengan  hati  yg  terbuka... Yess, pengalaman  mengajar  erti  sebuah  kehidupan  then  x  salah  kalau  kita  bermula  daripada  bawah. Haaaa, ye  dak?? X  ke  gituwww?? Aku  praktikal  keje  bagai  nak  mati  gara2  x  tahan  panas  yang  melampau  thats  why  lah  rase  something  is  not bad. BTW, now  I  can  accept  that  way... (sebenar  nye  diri  aku  ni  manje  sangat, yesssss.... termasuk  my  skin)

Tapi  dalam  praktikal  ni  aku  and  the  geng  sangat  enjoy  and  sempoi. You  know  why?? Supervisor  aku  Jari  Jemari  tuhhh, Eh3  maksud  aku  Encik  Jemari  2  kannzzzzz  sangat2  baek.. He  is  very  caring  person  and  sporting  also  sempoi  like  us  larhhh. So, sangat  ngammm  ngan  kepale  kami  yang  biol  ni  haaaaa. Hambek  kau, Padan!! Keje  nye  makannn  je.. Aku  syak  aku  xnak  kurus  ni  sebab  aku  kuat  makan, semua  salah  supervisor  aku.. Puiiii!


Overall  for  our  work  is  very  good, boleh  tengok  gelagat2  supervisor, engineer2, pekerje2  and  semua  lah  yang  ade  kat  site  2. Hari2  aku  duk  hadap  muke  dorang  jelah... Naek  jemu  aku  ni  oiiii... Eikkk?? Ye  kerr?? HAha, just  joking  larh.. Chill  laaa  babe!! Haaa, ni  yang  aku  keje  sempoi2  sngt  kan  pas  2  kannnn  bile  tyme  buat  reportt  kan.... Aku  kannnnn  tunggang  langgang  gituwww  kann.. Await  kannnn  je  memanjang  ni?? Kan  baqq   ang  laaa  woii!! Hew  heww  merennn sudahhh :))

P/S : Cerita  nye  sebenar  nye  aku  ni  nak  bagitahu  yang  aku  ni  cuti  5 hari  tapi  punye  seronok  dapat  menaip  sampai  dah  lari  tajuk.. Haaaa, kau  hadoo  ke  cuti  5 hari  bhaiii?? Mesti  lah  korang  korang  korang  lagiiiii  lame  cuti  dari  aku  kan.. Haaah, langsung  x  heran  laaa  weiii!! 5 hari  2  dah  memadai  sesangat  bagi  aku... Duk  umah  lame2  pun  nanti  aku  jadi  pemalas  pulakksss.



#Aku  saje membusy  kan  diri  aku  ni  supaya  aku  x  rasa  keseorangan  and  terasa  kesunyian  sebab  nye  aku  akan  mula  memikirkan  diri  kau  dan  akan  merinduimu  selalu  sayangku :( ....#




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...