❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 24 September 2013

Salam UniKL MITEC :)

Assalamualaikum  dan  Selamat  Malam  kepada  semua  warga  MITEC. Hello  Mitec, welcome  to  my  new  life. Salam  Perkenalan :)

Alhamdulillah, kini  saya  sudah  bergelar  seorang  Siswi  Bachelor  of  Engineering  Technology  in  Facilities  and  Maintenance  Engineering... Heeee, semua  register  berjalan  dengan  lancar  nye...

Dah  kat  1  bulan  saya  di  MITEC. So  far  so  good, everything  is  okey... Cume  after  orentasi  seminggu  tuhhhh  saya  demam. Al-maklum  lah  anak  manja  Big  Madam  Big  Boss.... Hahahaha  tak  boleh  berjauhan. Mule  lah  demam  lah, itu  lah  ini  lah.. Hahahaha  tapi  saya  kuatkan  diri... Kini, Alhamdulillah  dapat  menjalani  kehidupan  di  MITEC  dengan  sempurna...


[ORIENTATION DAY]


>>>Duk  dengar  taklimat  la  sangat :D



>>>Kene  buliiiii, booooo. Hahaha Gotong  Royong  Time  at  BKM  room :)




Erghhhh, bukan  nak  cakap  lah  kan.. Memang  berbeza  sangat  keadaan  mase  Diploma  dan  Degree. Okey, baru  terasa  lah  degree  ni  agak  nazak. Muehehehe  dulu  time  Diploma  boleh  lagi  lah  nak  bersantai  bersempoiiii  ke  kelas. Tapi  for  this  time  PLEASE  TO  SAY  NO !!! SEkian :)

Semoga  juga  saya  di  MITEC  akan  memperoleh  kejayaan  yang  cemerlang  dengan  memegang  segulung  ijazah... Excitedsssss  baqqq  hang !! Haaaaa, Alhamdulillah  dapat  treansfer  kredit. So, bila  dah  tambah  tolak  bahagi  darab  semua... Kira2  nye  total  tahun  pengajian  saya  hanya  3  tahun  setengah. Ermmmm, boleyhhhssss  lah... 


Notes : Sayang, nampak  nye  kita  kene  kawen  lambat  sikit  yeeeeee. Awak  cakap, awak  sanggup  tunggu  saya  berapa  lama  pun. Jadi, wajib  tunggu  saya  taw!!! Hiksssssss, always  love  you  more  more  more  and  more  FAIZUDDIN  BIN  CHE  RAHIM :*







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...