❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 14 June 2016

❤️ Happy Anniversary Engagement Two Years ❤️ [14.06.16]


Salam Sembilan Ramadhan semua :)

Mulekan hari anda dgn Bismillahirrahmanirrahim dan berikan senyuman yang paling manis untuk menempuh hari2 yang mendatang. Hehehe Alhamdulillah for today. Diberikan kesihattan yang baik, masih lagi mampu melangkah dan melakukan rutin2 harian sepeerti sediakala. Even tengah berpuasa di bulan Ramadhan yg penuh mulia ini agak penat dan kurang tenaga taapi aku masih maampu menjalankan tugas harianku dengan baik. Hehehee :) Syukur nikmat :))

14.06.16 Tarikh keramat untuk aku dan MNZ telah tiba. Alhamdulillah, and finally Happy Anniversary Engagement to us for two years. Pejam celik pejam celikkk tu diaaa aihhh 2 tahun dah aku dalam tempoh pertunangan yek. Dan aku sekarang pun dah habis semester weyy. Tengah bersenang lenang duduk rumah goyang kaki. Hahaha dan just tunggu untuk praktikal jekkk then guaaa da boleh menikah. Ehemmmm ehemm insyaallah kalau ade jodoh tak kemane laaaa kan... 

Dugaan tak lari kalau nak cerite pasal dugaan ni, tak kiraaa pasangan kekasih ke, pasngan yg dah bertunang ke, pasangan yang dah kawen ke and semuaa laaa golongannnn memang tak dapat nak lari dari diujui and bende tu normal bagi aku. Tapi aku tetapp bersyukur sebab aku dan Mnz masih lagi dapat mengukuhkan diri kami dalam alam pertunangan ini. Insyaallah, semoga ape yang dirancang akan berjalan dengan lancar hendaknye... 

Aku percaya, setiap orang telah di atur perjalanan hidup oleh NYA. Cause I know God is the best planner for us. And please jangan sesekali mempertikaikan kejadian yang telah berlaku. Anggap sahaja ia adalah satu pengajaran dan teladan. Kerana semua tu lah yang akan lagi mematangkan kite. Yesss datz right !! Jangan risau dengan siapa jodoh kita, sebab semuaa nye telah diatur cantekkk oleh NYA. Please face the fact. Insyaallah pasti ada hikmah disebalik semua kejadian... hehehe tetibe plak aku boleh duk falsafah pepanjangg mcm ginih kan.. Actually what I'm said is based on my experience. Pot pet pot pet macam nenek sudaa aku nih.. hahahaa :D



Taraaaa... Hehehe sweet time with Fiancee gittuwwww :))




Opssss! Awak dah buncit sket laaa. Hahahaha ok bai gemokkk !!!



Happy two years anniversary engagement awak... Semoga awak lebih tabah untuk hadap perangai saya yang entah pape ni yeee.. Sebab dah cakap awai2 kan perangai saya ni pelikkk... Tu pun awak da sngt sabar kan, tapi awak seorang yg bertolak ansur and boleh bawak bincang semua. Aku pulak jenis yg baran ni kalau dapat yg baran alahaii memang laaa xlame rase nye. Whatever it is, I'm feel so blessed as long as two years engagement ni you have done many things for me to makes me happy always. And also thank you sebab sanggup tunggu saya lama lamaaaa. Hehehe :P Insyaallah semogaaa jodoh kite berkekalan sampai ke jinjang pelamin and till jannah hendaknyeee... Aaminnn :)



❤️ I LOVE youu because of Allah ❤️







❤️ ❤️ ❤️ Thanks GOD ❤️ ❤️ ❤️









❤️ 14.06.16 ❤️







.... ALHAMDULILLAH ....








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...