❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 28 July 2013

Sabarlah Hati :)

Assalamualaikum  dan  selamat  sejahtera... Alhamdulillah, bersyukur  dengan  apa  yang  dilimpah  kan  kepada  kami  sepanjang  bulan  ramadhan  ni... 


Bulan  ramdhan  macam  ni  lagi  banyak  dugaan  untuk  saya. Alhamdulillah, saya  tetap  terima  nye  dengan  hati  terbuka  dan  cube  menjadi  lebih  matang. Allah  suke  menguji  umat  nye  sebab  dia  sayang. Betol  tak?? Maka  dengan  itu, saya  tak  pernah  mengeluh  dengan  setiap  ujian  yang  di  beri  olehNya. Malah, saya  sangat  berterima  kasih. Mungkin  ade  hikmah  disebalik  semua  yang  dijadikan :)



Encik  Faiz, saya  tetap  sayang  awak... Saya  tahu  kita  selalu  diuji  sebab  nak  tengok  sejauh  mana  kekuatan  pada  hubungan  kita  ni  kan... Tak  pe, kalau  ade  jodoh  tak  kan  kemane  jugak  kan? Saya  sentiasa  berdoa  kepada  Allah  supaya  jodoh  kita  berpanjangan... Insyaallah, dengan  izin  nya...


Lagi  9  hari  kita  berpuasa. Ya  Allah, tak  sabar  nye  nak  raya. Kenape  saya  excited  sangat  nak  raya  nih?? Padahal  saya  tak  dapat  raya  dengan  Encik  Faiz  pun.. Hahaha, kasihan  kan?? Pas  tu, entah  bile  lah plak  akan  dapat  jumpe  Encik  Faiz  sebab  nye  1  hb  9  dah  nak  masuk  belajar  pun. Tunggu  lah  sampai  3  tahun  mungkin?? Pheww~~

Semalam  saya  text  dengan  mak  awak  lah  sayang... Mak  cakap  mak  tak  sabar  nak  shopping  dengan  awak  then  nak  habiskan  duit  gaji  awak.. Hahaha, padan  mukee ! heeee, mak  nak  raya  kat  umah  mak?? Tapi  kan.... Saya  mane  raya  kat  umah  lorhh. Tahun  ni  raya  kat  umah  nenek  kat  Muadzam  Shah  nuhhh... Huk3 :(

Sayang, Let's  we  take  a  note  yaaa :)





Notes : Bukan  maksud  menyemak  tu  sebab  awak  penyemak  dalam  kepala  saya. Tapi  malas  nak  menyemak  masalah2  yang  tak  diundang... I  don't  like  problem  lain  nak  menyemak  dalam  kepala  otak  saya  nihh  sebab  nye  saya  nak  kene  clean  otak  ni  bagi  menjalani  masa  hadapan  saya  di  UNIKL  Pasir  Gudang. I need  to  focus.. Pleaseee, jangan  buat  hal... Harap  bertimbang  rasa  lah.. Saya  selalu  mendoakan  kesejahteraan  awak  selalu :) 




#FarEastElenaForever#











No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...