❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 30 July 2013

Ujian dari MU :)

Assalamualaikum dan  salam  21 Ramadhan...Alhamdulillah, saya  sangat  bersyukur  kerana  masih  lagi  diberi  peluang  untuk  melihat  dunia...


Hari  ni  pergi  kerja  seperti  biasa... Masuk  pagi, walaupun  mata  rabaksss  gilerzzzz.. Semalam  punye  shooting  settle  dalam  pukul  1  pagi.. Perghhh, mengalahkan  artis. Padahal  just  jadi  model  for  tudung  De'Shawlista. Hehehehe, btw  berjalan  dengan  jayanye, Alhamdulilah... Thankss  to  all  my  partner :D

Hurmm, saya  sebenarnye  rindu  kat  awak. Tapi  I  just  react  like  normal  like  before.. Walaupun  dalam  hati  saya  hanya  DIA  yang  maha  mengetahui  segala2  nya. Tapi  tak  pe, hanya  bersabar... yess, bersabarlah  hati  selagi  termampu.. Insyaallah.... 




What  can  I  do  now? Semoga  tuhan  dapat  membantu  saya  dalam  menyelesaikan  masalah  ni. Saya  tahu  tuhan  always  bersama  saya. Saya  tahu  kalau  saya  ikutkan  perasaan  saya, saya  akan  down.. But  we  need  to  think  positive  yess  more  to  positive  think.... Maybe  u  need  a  few  time. Orite, take  your  time  and  I  will  waiting  you. Always !




Encik  Faiz..... Maafkan  saya  ye?? Hurmmm, mungkin  ayat  saya  tu  awak  tak  faham. Dan  mungkin  awak  tak  kan  faham.. Tak  pelah, biar  saya  je  sorang  yang  faham. Saya  explain  pun  awak  tak  nak  dengar... Tak  mengapa, semoga  awak  sihat  selalu  dan  puasa  penuh  taww :)




Potpetpotpet  saysss : Encik  Faiz, saya  always  stalk  awak. Awak  tak  marahkan? Kalau  awak  marah  pun, saya  tetap  akan  stalk  awak... Heee, heran  plak  saya??? Stalkkk  awak, pic  awak, text  awak, whassap  awak, wechat  awak, kakao  talk  awak.... Hurmm, tapi  pic  semua  tu  dah  tak  nice  like  before  kannn. Oey, tak  pe, just  do  your  own :)







~~FarEastElenaForever~~










No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...