❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 21 May 2015

I'm back again !

Assalamualaikum kesayangan.. hai hai I'm back !! Hello *sambil lelambai tangan pas tu duk buat flying kiss* haaa ajet2 retisss gituwww kan.. Hik3 :D

Aku ni asyik tenggelam timbul tenggelam timbul then tenggelam pas tu x timbul2 sudah. hahahahaaa and now aku timbul lagi. rase macam dah jadi ikan kaloi pulak kan... Biasa laaa business women memang macam gini kan. Jangan duk pertikai. Pejam celik pejam celik aku dan nak final untuk sem 4 pun.
Chaiyyokk chaiyyokk for me, wish me luck for my final exam, hopefully I can do the best for all my final paper. Insyaallah. Aaaminn :)

Just left 3 sem. That's mean dalam 1 tahun setengah lah. And the last sem aku praktikal. Maybe kat negeri asal aku jela is better. Seronokk woii duk tgk org konvokesyen. Heeeee teringat pulak mase konvo Dip dulu2 tu. Aaaaaaaa cepat laaa laaa habis study. Tak sabar nak berkonvokesyen lagi for a 2nd time in my life. Maybe for a 2nd time my konvokesyen mase tu aku dah ade husband kott.. Insyaallah :)) *okey berbunga2 jap. Gatai*






Aku bersyukur dihantarkan kepada ku insan yg begitu luhur dan ikhlas menerima aku dan menyayangi aku. Thankss God :)





Tetapi jangan lah sesekali mencintai manusia melebihi dari kita mencintai ALLAH SWT. Cinta pada yg satu, tetapkan lah hati ku kepada mu ALLAh SWT :))



ALHAMDULILLAH. ALLAH IS THE BEST PLANNER FOR US. INSYAALLAH.






ASSALAMUALAIKUM...... :))






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...