❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 5 September 2015

My Stuart Little (!)


Assalamualaikum dan Salam sejahtera buat kesayangan. Hihihi muncul kembali aku kat entri ni. Rinduuuu woiii woii woiii !!! Hahahaa 

For the first aku nak say Alhamdulillah dgn segala nikmat yg telah kau limpahkan ke dalam hidup kami. Always bersyukur. Dalam hidup aku kini MNZ selalu buat kejutan untuk aku. Sangat bahagiaaaa bile Mnz selalu buat macam tu. Hahaaa sayangggg !!!! Tqsm sebab kau bt suprise hadiahkan aku stuart little yg comel cute mute lagi cun melecun habissss. Hehehe name dia Ben & Nelly. Name pun dah comel babe. 

Dalam hidup aku. 1st time aku ade pets sendiri anddddd aku sayangggg sngt dgn mereka. Lagi2 pemberian dari kesayangan aku Mnz. Seronokkk woiii ade anak2 comel macam ni. Hari2 stress aku dgn belajar boleh hilangg babee sebab dgn kehadiran mereka. Seriouslyyyy, tenang jiwaaa.

I want to show my stuart little yg comel.... Hihihii tgk jeee boleh curi x boleh tawww !!! Nantii aku sepakkk lelajuuu orangg yg sebuk nak curi baby2 kesayangan aku nih... 




Seee?? Comel kan?? Kalo tgk real, bile main dgn dorangg memangg bestt. Hihi manje sngtt... Geramm tawww !!! Rasee nak penyet2 jaaaa.. 




Sayang2 kuuu sekaliannn, awat laaa yg comel sngt neh? Depaaa semuaaa dah pandai selpie sbb aku yg ajarkan. Hehehe Mnz sweet ajeee sbb selalu shoppingkan barang2 my stuart little nih. Cammm comel jeee awak nii kan sayanggg sbb dr segi kauu care kat stuart little pun tahu kau seorang yg penyayang. Alhamdulillah. Happy sngt aku. 




Notes : Mnz kite kannnnn tak pernah tak sayanggg awak. Hihi tak pernah tak rindu awakk. Melainkan time kite merajuk. Haaaa time tu mesti kite akan cakappp kite x rindu awakk. Hahahahaa kite saje jee nak tgk awak. Tp kau rilex jeee tetap cool kan. Hahaha



 MNZ ❤️ ASN










No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...