❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 27 September 2015

Quality Time ❤️


Public Holiday :))

Datingg Timeee lagi with Mohd Norizuan. Selepas 1 minggu Mohd Norizuan cuti kerja and jaga Abah kat Rompin selame tu laaa aku tak jumpe. So plus minus darab bahagi semua. Almost at 2 weeks laaa tak berjumpa.. Hahahaa rindu?? Tak pun lah sayanggg. Aku OKEY jeee :D

Aku selalu said "Mohd Norizuan, your family first and aku yg 2nd, 3rd pun aku tak kesah"... And aku tahu Mohd Norizuan adalah seorang anak yang sangat bertanggungjawab terhadap family. Dari situ aku tahu dia akan jaga aku sebagaimana dia jaga Abah and Ma dia, Inshaallah. He is caring person. Lebih relaaa korbankan everything untuk orang yang dia sayang. Aku bersyukur dapat future Zauj macam nih... Abah semoga cepat sembuh and jadi abah macam dulu yg suke senyum and bebel potpet2 bilaa berceritaa pasal Mohd Norizuan. Hihihii

Alhamdulillah, Abah dah semakin pulih hari demi hari. Mohd Norizuan pun tak de laaa gelisah sngt bila abah da sembuh sikit. Anak mana yg tak risaukan parents diaaa kan. 

Bila betemu. Hati ku dan hati mu berdegup kencang. Hahaha as usual laaa kan. Macam betahun2 plak tak jumpe kan. Apelah kami nihh. We spend time together. Heeeeeee tak nak citer lebihhh2 nantii ade yg jelezzz. kih kihhh Mohd Norizuan !! Tq buy to me Kemeja. Your choice I just follow. Hehehe TQ so much sayangggggggggg. Kite ke sanaaa ke sini ke situuu ke mane2 jelaaaa. Asyikk senyumm jeee. Hihihi we are happy that day. Quality Time with Fiance time tu dapat lah aku release tension sikit pasal FYP aku kali nih. Mase tu tolak ketepi semuaaaaa pasal2 kerjaa FYP. Heeeee :D


Haha PDI pun boleh laa sayang. Janji dari Mohd Norizuan :)


Setiap kali dating, we are create Love Story/ Sweet Memory for us. Hehehe okey selfie sampai lebam ye sayanggg. Mohd Norizuan dulu tak pandai selfie but sekarang dah pandai selfie yeee. Hihihiii Welfie lahh kitee sampai penuh memory iphone aku dan terpaksa lah aku kene beli iflash. Hahahaaaa tu lah sape suruh cipta kenangannn picture2 bebanyakk2 kan.... 


Dinner Time :D

Jenjalan Time. Haha Mohd Norizuan Gemok !!





Mohd Norizuan.... You Make My Day. My Best Day. Smile Always Sayang. Happy Time. Sweet Time. "Nak Kekal Macam Ni Selalu, Boleh??". Ayat ciptaan Mohd Norizuan always sweet likeee gula2. Heheee acah2 jee tuu :D




Sekian sahaja Love Story Dari Eone Elyne untuk hari nih. Thanksssss sebab sudi godek2 entri aku. Hehe we are appreciate :D 



#EoneElyneStory

#LoveStoryOfUs 


#RealLoveStory 


#ASNMNZ 

#Alhamdulillah





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...