❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 10 January 2016

Alhamdulillah (PRS)

Assalamualaikum Pembuka Rezeki :)






Hai Assalamualaikum. Here me now at Pusat Rawatan Saniah & Spa (PRS). Kini PRS sudah berpindah ke lokasi yang lain. Firstly, congratez to Puan Saniah kerana dah berjaya ke level seterusnye. Alhamdulillah Big Madam aku punye business semakin hari semakin maju dan dilimpahkan rezeki yang banyak setiap hari. Dan aku pulak dah start cuti sem ni apa lagiii, duk join sekaki laaa part time. Hihihiii tak de lah aku bosan sangat kat rumah. Dengan kebolehan kepandaian aku sikit2 tentang design2 ni so keje yang aku dapat buat kat PRS ni duk design pemplate kee ape kee. Boleh laaa daripada duk goyaangg kaki tak dapat hapaa pun.

Bukan nak cakap apa laaaa... Aku cukup bangga dengan Big Madam (Puan Saniah). And finally Big Madam punye impian tercapai. Even banyak sangat dugaan, halangan, semuaa yang dia kene hadapi. Tapi Big Madam aku sikit tak goyangg laaa derrr. See?? How strong you are Mum ! Aku soluteee gilakk laaa kat Big Madam. Memang banyak yang Big Madam aku kene lalui even sampai sekarang. Dengan orang main kotor nye orang duk buat fitnah laaa duk mengataaa laa tapi Big Madam seorang yang tabah. Thats why laaa Big Madam boleh berjaya macam hari ni. She is my idole. Hopefully dapat jadi macam Big Madam seorang yang cekal & tabah.... Hihihi

Big Madam selalu pesan kat aku "Biar orang nak buat apa kat kita, TUHAN ada bersama kita, DIA mampu mendengar, melihat semua gelagat umat2 nye. Tuhan baru menguji sedikit, jadi jangan lah kita berputus asa, Insyaallah pasti ada hikmah nye".. Big Madam always senyum dan berkelakuan seolah2 tiada masalah, dan tenang sangat. Itu lah kebanggaan aku terhadap Big Madam. Berkat kesabaran Big Madam sampai hari ni Tuhan melimpahkan dengan rezeki yang lebih kepada Big Madam. Alhamdulillah :))

Aku sebagai anak always akan support Big Madam, akan menjadi tulang belakang Big Madam untuk berjaya dan terus maju. Happy to see your business, semakin berkembang maju, semakin dikenali, and so on. PRS ditubuhkan di atas usaha Big Madam dan di bantu oleh anak2, Alhamdulillah bersyukur. 






Semoga Allah berkati, rahmati dan lindungi perniagaan family kami sekeluarga. Jauh kan lah kami dari orang2 yang busuk hati dan yang berniat jahat kepada kami, semoga Allah membawa mereka ke jalan yang benar. Sedarkan mereka.. Semoga kami tetap pada hati, cekal dan terus tabah untuk mengharungi dugaan yang bakal engkau berikan kepada kami. Aaminn :))











No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...