❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 14 January 2016

Sweet Memories (!)

❤️ Happy Anniversary sayangku Mohd Norizuan Zainal ❤️



1 year 7 moths. Alhamdulillah still in relay engagement. Yang penting tak pernah tak rindu tak pernah tak sayang dan tiap hari sayangg jeee. Encik MNZ so excitedssssss counting a big day. Tahun depan laaaaa awakk.. Lambat lagi taw, tapi sekarang masa always berlalu dengan cepat dan pantas. Lagi2 tengah belajar lagi nii dan just tinggal 1 sem kelas dan 1 sem lagi praktikal. Yuhhhuuuu tak sabar woii nak graduate buat kali kedua. Hopefully semua berjalan dengan lancar dan menggikut plan yang dirancang. Insyaallah :)

Saya tak mintak banyak pun kat awak, cukup laaa dengan awak fahami saya, sayangi saya, cintai saya, hargai saya dan jangan sia2 kan hidup saya. Hehehe yeayhhssss for future zauj, hopefully you are my Mr.Right... Selalalu bersyukur dengan apa yang dirancang oleh Nya kepada kehidupan yangg skrg ni. Always think positive, cube mempercayai di antara 1 sama lain,bertolak ansur, kurang kan merajuk, try to be a matured women. Sebab yelaaaa saya kan kuat merengekkk macam budak2 pun ye jugak. Thats me !

Tapi Encik MNZ tak pernah nak merungut kat aku ape2 pun. Aku rasa selesa  bersama dia. Aku cuba  mengenali, mendalami dia. Even aku ni berbeza umur, bebeza pendapat, and  soo on. hehehe tapi kamii cuba menjaga hubungan kami seelok semampu. Semoga hubungan yang dijalin ini berkekalan selama2 nye. Insyaallah. Prayy for  our happiness...

Kepada semua kawan2 yang dah ramai tunang, kahwin, dapat baby semuaaa tu congratezzz yaaa korang punye jodoh sampai dulu. Moga kalian semua bahagiaaa bersama insan tersayang. Bakal menyusur ke alam seperti kalian.  Masa itu akan tiba. Bila dah sampai jodoh dan seru insyaallah pasti merasa setiap seorang ke alam Family. Hihihi

Hujung tahunn ni aku dah habes belajar, insyaallah akan ke next step. Amboiiiiii!! Btw  we just merancang. Semoga dipermudahkan segalanye laaaa mintakk2 kan. Yang  penting settlekan belajar  siap2 dulu. Baru lah rasa tak terbeban sangat tanggungjawab yg nak kene pikul kan.. 


❤️

❤️

❤️

Thanksss  kepda semua yg  always support me yaaa  ! Sayangggg korang semuaaaaa tawww !!! Yang still kawan dengan aku just teruskan, siapa yang dah lupe kawan tu kita birakann je  mereka dengan kehidupan meraka. Mungkin mmereka lebih bahagia dengan kehidupan mereka  sampai lupaaaaaa kawan terus  kan. Pilih  lah the best friend yg boleh jadi sahabat susah senang bersama. Sebagai kawann always doakan kebahagiaan buat kawan2 yg lame mahupun kawan yang baru kenal. Semogaaa kalian semua berjaya dan mendapat jodoh dengan orang2 yang baik...:))


❤️

❤️

❤️






❤️ I LOVE all of you ❤️













No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...