❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 13 June 2012

13/06/2012 Birthday Girl2 !!!


Birthday  aku  kerr?? Ehhhh, asal  aku  boleh  lupe  kat  birthday  aku  neyh!! Kemain  best  aku  tidow  sampai  meleleyh2  air  liur   basi  walaupon  baru  pukul 9p.m. Sedangkan  nanti  sket  lagi  pukul 12a.m  birthday  aku. Aku  x  tahu  la  nape  aku  penat  and  ngantok  sangat  sampai  tidow  x  sedarkan  diri. Satu  hal  lagi, aku  bosan  duk  tunggu  text  dari Mr.F.E.. Sebab  nye  petang  tuuhhh  dye  cakap  dye  ade  keje. So, aku  tunggu  jela  sampai  dye  text  aku. Aku  xnak  la  ganggu  dye  tengah  buat  keje  kan.....

Ok, fine... Aku  buat  dep  jer, x  trase  plak  nak  on9  kan  diri  aku. Kebiasaan  nye  law  malam2  aku  memang  rajin  je  nak  on9  and  usyha2  kat  wall  si  Mr.F.E... Hahaha, bese  lah  dah  xde  keje  nak  di  buat  kan. Selain  duk  skodeng2  status  org  yang  ade  kat  facebook, twitter  and  sebagainye  haa... Tapi  thankssss  to  my  classmate  "Cik Mieyra"  sebab  hantar  text  kat  phon  aku  wish  birthday. Tyme  2  la  aku  baru  ingat  birthday  aku. And  aku  dapat  panggilan  dari  no  yg  aku  xkenal  tapi  x sempat  nak angkat  mybe  nak  wish  birthday  arr  kot. But  sorry  babe, aku  tdow  arrr.... bukan  sengaje  x  angkat  auu...


Perghhhh, pagi  tadi  aku  on9  Facebook. Hambek  kau, sekali  aku  bukak  kat  notification  aku  mau  kat  beratus2. Waaahhhh, penuh  kat  wall  aku  orang  duk  text  HAPPY BIRTHDAY.. Dan  start  dari  pagi  tadi  aku  duk  reply  kat  orang2  yang  wish  for  my  birthday. Sampai  la  sekarang. Aku  dah  naek  penat  nak  taip  TQ  kat  semua  yg  dorang  post. Tapi, aku  reply  jugak  sebagai  tanda  aku  hargai  orang  yang  mengingati  birthday  aku. Ade  gak  eaaaa  orang  yang  ingat  birthday  aku. Huhuhu, ngatkan  xde. Tetibe  aku  buat  ayat  sedih. Asal  wehhhh, tersentap  kerrrr?? 




Sekarang  aku  plak  nak  wish  sket, 


* Attention  to  all  yang  telah  text  aku  kat  wall, kat  chat  inbox  and  also  yang  text  aku  kat  phon  uhhh  a  big  thanksss  tuk  korang  ehhh, sebab  sudi  ingat2  birthday  aku  neyh. Korang  punye  text  semuanye  sweet2. And  kepada  yang  x  dapat  respond  reply  dari  aku, mintak maaf  sngt2  mybe  aku  x  ingat  nak  reply  or  salah  pandang  kott. Tapi  aku  rase  aku  dah  cube  reply  sekurang2  nye  aku  reply  TQ. 2  pon  dah  kire  ok  kan?? hope  korang  x trase  eikkk... Tapi  hari  ni  aku  happy  because  of  my  birthday:-)


** Attention  to  Mr.F.E , kesilapan  teknikal  telah  berlaku. I know  and  walaupon  awak  rase  awak  yang  terakhir  yg  wish  kat  saya,  saya  tetap  jugak  anggap  awak  yg  pertama  yang  wish  tawww. So, jangan  sedeyhhh2  nehhh  hubby... Mybe  2  pon  salah  satu  dugaan  untuk  awak. Saya  x nak  awak  sedeyh  lagi, saya  nak  awak  senyum  and  bahagia  je  selalu  di  samping  saya. 


>>>> Here is  Mr.F.E  text :

" Happy  Birthday  mybaby  Nor Amaliena  Syamimie  and  sweet  20 ~ Hubby  LOVE  baby  every  moment  and  sejak  baby  hadir  lam  hati  hubby  lagi  baby. Hubby  and  baby, Far  East  Elena  Forever  be  the  sweetest. Hope hubby  orang  first  wish  ni  kat  baby. LOVE  u  baby..... mmmmuuaaaahhhhhxxxx!! " 


*** Attention  to  Mr.Syaizul Azrul(x-bf)  thanksss  jugak  sebab  wishh  kat  saya  tadi  yekk. Ngatkan  awak  dah  lupe  birthday  saya. Dan  jugak  sudi  bagi  ucapan  yang  sweet...


**** To  Big  Madam  thankssss  sebab  bagi  saya  pilihh  sendiri  untuk  hadiah  birthday  saya  tadi. Love  Mama  damn  much!!!

***** To  My  Twinsss  Amira  Bt  Abd  RAzak  thankssss  cozzz  wishh  at  aku  ehh!! still  ingat  ngan  kenanggan  lame2. Nakaiiii, hahaha  rindu  ngan  pengalaman  kite  yang  nakal2  dulu  tyme  at  sekolah. hak3  Wndu  ocokkk!!

>>>> Pesanan  untuk  diri  sendiri  :

" Selamat  hari  lahir  untuk  aku "Sweet  17" (padahal  dah  20  tapi  xnak  ngaku).. Nak  xnak  kene  trime  la  kan. Hahaha, aku  dah  besar  eaaa?? Sebenarnye  umur  aku  je  yang  meningkat, tapi  aku  xnak  pon  besor2  tinggi2  dah. Frustated  betol  lahhh.. Haaakk tuihhhh, please  la  bersyukur  sikit  ok. Hahaha, yeala  hope  aku  dapat  capai  ape  yang  aku  nak  and  wishing  for  me  all the  best  in  my  life  also  for  my  family  and  my  hubby. Sayang  korang  semua  ketat2, rapat2  au! Mmmmuuaaaahhhhxxx!!! ambekkk... hik3  gatai!! "






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...