❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 2 June 2012

Hot Story Sangat LETTEWWW!!!

Ok, fine… Makan  tidow, makan  tidow  je. Badan  aku  agak2  nye  makin  ramping  ke? Agak2  korang  la  mesti  skrg  berat  badan  aku  makin  bertambah, Right?? X  payoh  la  awok  semua  nak  menipu  just  straight  to  the  point  ok. Hahaha, ni  yang  buat  aku  jadi  makin  rimas  apabila  sebut  pasal  berat  badan. Tahu   la  badan  aku  ni   Tip  Top, cun  melecun  kalah  Jennifer  Lopezz   kan, datz  why  la  family  aku  suke  nak  sumbat  segala  makanan  kat  aku eikk?? Just  ayat  cover, padahal  diri  sendiri  yang  cari  pasal  ponn…

Iman  aku  kuat  la  wehhh, x  gentar  dengan  segala  jenis, bentuk  mahupun  bau  makanan  2. And  now  I’m  fasting  ok. Respect  arr  kat  aku??  Kau  boleyhh  ke  puase  tyme  bukan  bulan  puase  haaa?? Elesssss, padahal  aku  ni  pon  t’pakse  jugak  puase  nye  sbb  dulu2  tyme  orang  semua  puase  kau  sibok  nak  amek  cuti  xnak  puase, konon  nye la. Haakkkk  tuihhh!! Sekali, nahhhhh  ambik  kau  kene  ganti  puase  sorang2  lak  2.. Padan  muko  ekau, tapi  dah  A.B.C (Allah  bagy  cuti)  so, nak  xnak  wajib  la kan.. so,  Ade  bantahan  ke?? Kalo  boy2  x  puas  hati,  memang  tutup  jela  kotak  bantahan  td  2  eik.. hehehe  kejam2..

Sebenar  nye  aku  xnak  cite  sal  aku  yang  ni  laaa… Sebab  nye  x Hot  pon  kan. Ade  lagy  cite  lagy  Hot  taw!! And  u  all  must  know  la  kot  nye. Nanti  kang  ade  plak  yang  marah2  kat  aku, yang  merajok2  dengan  aku.. Hahaha, eeeiiii  menyampah  betol. Tapi  aku  ase  kalau  aku  x  bagitaw  pon  aku  yakin  dah  ramai  yang  tahu  sal  hubungan  aku  dengan  Mr. Syaizul  dah  lame  ending. And, please  don’t  ask  me  what  happened  with  our  relationship. But  bende  ni  berlaku  as  a  long  tyme  ago. Xdeala  lame  ane  mybe  dah  dalam  3 monthss  ago.  Aku  xnak  arrr  cite  panjang  lebar  sngt  sal  ni  sbb  semua  nye  dah  jadi  kenangan  pon.

Di  sebabkan  sal  ni  jugak  aku  dah  lame  x  update  cite  kat  blog  kan. You  know  why??  Ok, datz  is  because  selalu  nye  law  aku  update  cite  aku  selalu  akan  cite  sal  dye  and  aku. Banyak  gak  arrr  aku  pernah  cite  kat  u  all  semua  sal  aku  and  dye. So, bile  dah  jadi  mcm  ni. Bile  tyme  aku  cube  nak  update  cter  kat  blog  aku, aku  jadi  blurrr. Dan  aku  x  tahu  mcm  mane  nak  mulekan  ayat  aku. Huhhh, sometimes  it  makes  me  feel  like  trouble  and  also  make  me  stresss. And  bende  ni  mengambil  mase  yang  agak  lame  gak  la  sampai  sekarang  ni  aku  baru  boleh  mule  blogging  balik… Alhamdulillah  la…

Ok, dan  sekarang  aku  dah  ade  boy  laen  dalam  hidup  aku. Aku  x kisah  la  korang  nak  fikir  aku  ni mcm  mane  sbb nye  aku  dah  pon  ade  boy  laen. Sekurang2  nye  bile  aku  dah  ade boy  laen  aku  dapat  melupakan  dye  secara  pelan2. Walaupun  sekarang  ni  aku still  berkawan  mcm biase  dengan  Mr. Syaizul. And  he  always  can  be  my  friend. Kenangan  aku  and  dye  pon  aku  x pernah  lupekan. That  is  my sweet  memory  so  x  salahkan  law  aku  nak  kenang2  kan  nye??  Ehemm2, now   berbalik  pada  my  new  boy. I  just  call  him  Mr. F.E. Law  pas  ni  aku  mantioned2  Mr. F.E  hope  korang  faham  sendiri  jela  eikk.. Jangan  buat2  x  faham  plak, kang  ade  yang  kene  lempang  laju2.. Hahaha

Tetibe tadi  terjumpe  ayat  jiwang  ni. Nampak  cam sweet  je  ayat ni datz y la aku copy and  paste  je  ayat  ni. X  marah  kan?? Tapi, ayat  ni  dalam  wooo  maksud  dye. Huhhhh, xnak  la  aku  mendalami  ayat  ni  kan  xpasal2  ade  yang  spoil  and  menanges2  plak  malam2  ni kann.. hehehe

P/s : Penat  rase  aku  duk  karang  citer  kali  ni  panjang  lebar  kott. Hope  kepada  yg  berkenaan  x  trase  sbb  nye  ianye  sebagai  information  kepada  semua. Jap2, tetibe  teringat  pepatah  melayu  dulu  kala, law  boleyh  marilah  kite  bersama2  “Buang  yang  keruh  dan  Ambik  yang  jernih”  la  okeyhh. So, pape  pon  Peace  Yawww!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...