❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 1 June 2012

Buka Laman Muka Diari Baru??

Assalamualaikum  “Cinta”, Waalaikumussalam  “Rindu”. For  1st, I  always  appreciate  to  all  my  follower  sbb  sudi  menjadi  follower  kite  eik  dan  kpd  yg  x  jadi   follower  tp  yg  sudi  singgah  at  my  blog  also   thanks  a  lot  yap. And  now, ape  dah  jadi  dgn  blog  Miss Elena  ni  haa..  Dahh  lame  benor  rasenye  x  update  cter. 2  la  kau,  org  ade  blog  kau  pon  sibok  nak  ade  blog  kan… 


Ok, yang  sudah  2  sudah  la. Jangan  di  kenang2  kan  lagi . Boleh  x  kite  bukak  buku  baru  dan  mulekan  kehidupan  baru?? Of  course  la  bolehh  kan, ade  plak  yang  nak  bantah?? Sesape  yang  rase  dirinye  berani, Silakan  la  tampilkan  diri  ke  hadapan  then  we  discuss  molek2  ea, I 2nggu neyh…. Law  berani  datang  arrr  dekat2, nak  merase  kene  lempang, meyh!! Hehehe


Untuk  bulan  yang  penuh  mulia  ini  pada  bulan  kelahiran  Miss Elena  iaitu  bulan  Jun  dan  merupakan  bintang  Gemini  Miss  Elena  nak  mulekan  kehidupan  baru  and  also  to  my  blog. I  promise  akan  selalu  update  citer  supaya  u all semua  x  bosan  dengan  blog  I  yang  kurang  memberangsangkan  ni  eik?? Tol  ke  ayat  I  ni? Lantak laaa, hantam  sajalahhhh  labu… Aku  punye  blog, lantak  aku  la  kan  law  typing  error  sekali  pon.. hahaha


Rindu  giler  sebenarnye  nak  blogging2  neyh,  jeleous  lorhh  tgk  org  nye  blog   di  penuhi  dengan  citer  yang  entah  pape  sedangkan  aku  punye  blog  cite  lagy  arr  x  tahu   ape2.. hahaaa  sekurang2 nye  bile  ade  pesaing2  yang  sengit  apabila  mengarang  blog  ni  aku  ade  semangat  yang  lagi  kental  untuk  meneruskan  mengarang  citer2  dalam  blog  aku..  Hehehehe  thankssss  to  all  my  friends  yang  ade  blog  and  selalu  memberi  tunjuk  ajar  membuat  perubahan  dalam  blog  aku ni  haaa…


Sudah  la  sudah, ape  hal  malam  ni  tersentap  aku  nyah  bt  drama  sedeyh  plak  eik.. Ko  layan  perasaan  sorang2  ea?? Haa’aahhh  la,  sape  lagy  nak  melayan  perasaan  aku   yang  haru  biru  ni  kan.. Pulak  2  tengah  cuti  sem  gini, tersedak  pulak  mamat  sorang  2  japgy  bile  aku  mentioned  name  dye… So, malas  la  aku  nak  story  mory  the  new  story.  So, just  keep  the  secret  safely. But  I  do  know  how  long  I  must  keep  the  Big  Secret  ni  haa… Hehehehe(senyum  malu  malu  tapi  mahu  je  citer  kan  hal  sebenor2).

Motif?? Nak tunjuk baju  eaaa? Tudung? Ke  nak  tunjuk  kotak  yang  ade  dalam  plastik  tuhh?? Hehehe, ok2  sebenarnye  aku  bukan  nak  tunjuk  2  semua  la. Aku  nak tunjuk  yang  sekarang ni  aku  makin  gemok  ke?? Ehhhh  ke  makin  kurus?? Hahaha, pandai2   korang  la  nak  cakap  aku  gemok  ke  hape  ke  yang  penting  aku  bahagia  jerr. Actually, ni  pic  aku  yang  terkini  larr.. 2 je  motif  sebenar.

P/s : Padahal  aku  punye  la  posing  bagai  nak  tip  top  kat  atas  uhh dan2  plak  ade  laki2  duk  terselit  lam  pic  aku. Dah  la  2, boleh  plak  ade  org  tnye  aku  boyfriend  eaaa  kat  belakang  tuhh?? Hello, kalu  la  boyfriend  I  konfirm2  la  dye  duk  sebelah  aku  tyme  aku  snap  picture.. Hahahaha, akai  ada??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...