❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 30 December 2013

Say Hello !

Hello  MITEC ! Jam  2.00  a.m  kini  aku  bersama  roomate2  tersayang  baru  je  habis  study  untuk  1  sabjek... Ohh  Technopreneurship  alhamduillah, I'm  done :)

Let's  we  contineu  for  2nd  sabjek  Fundamental  English.. Heee, nampak  nye  hari  ni  Iollss  semua  akan  overnite  lagi  dalam  bilik  macam  semalam. Gua tarak  kesah, gara2  belajar  gua sanggup  bhaiii !!

Dan  begini  lah  gelagat  bilik  kami  yang  tunggang  langgang  lingkup  gara2  study  hard  sangat2. Har  har  study  berhabis  habisan  kali  ni. Macam  excitedsss  plak  kan?? Hope  yang  terbaik  buat  aku  and  semua  yepsss...




Dapat  dilihat  dari  sudut  atas  katil  si  roomate  "Afza"  yang  menjadi  mangsa.. Hambek  kau  bersepah, berlintang  pukang. Ngeeeee, kepada  si katil  pemangsa  mohon  bersabar. Heeeeee






Haaaa, tu  tuuu  yang  katil  cantiksss  sangat  tu  katil  Cik  Owner  yer.. Cik  Owner  tak  kisah  pun  katil  bersepah  sebab  nye  kan  it  is  my  own  bed, so  suke  ati  aku  lah  nak  berkubang  katil  pun. Muahahaha :D




Yang  ni  plak, punye  membusykan  diri  berstudy  stado  sampai  meja  study  jadi  entah  pape. Har  har, ade  meja  study  gune  cume  untuk  letak  barang  khazanah  alam  semua. Haaa, bagus  sangat  lettewww  anak2  oiiii !!
We  are  happy  to  study  togather.






Paling  best, peneman  Cik  Owner  berOvernite  hari  ni  dapat  MCD's  sponser... Yang  ni  paling  seronok. Possibility  untuk  menambahkan  lemak2  kat  badan  aku  ni  makin  berkecenderung mbertambah2.. Haissssss *geleng2  kepala*




Anddddddddddddddddd, minuman  sampingan  juga  by  sponsers... Fuyyooooo ! Hebattt  nye, feeling  awesome  sangatssssss. THANKSSSSSS  to  sponser  yep. Muehehee  always  nice  to  Kakak2  kat  sini. Macam  taw2  je  kakak2  kat  sini  macam  zombi, so package  siap2  dah :D




Potpetpotpet  Cik  Owner's : Okey, sempat  pulak  aku  duk  berblogging.... Sempat  take  a break  sekejap  lepas  study  techno. Aku  nak  ambik  mood  untuk  study  sabjek  seterusnye  lah  sebenarnye.. So  aku  update  lah  sekejap  so  booleh  rest  minda  aku  ni  yang  hampir2  blankkkk.. Heeee, Insyaallah, I  can  do  it !! Chaiyyookkk  Mimieeeee.. Do  the  best.. Wish  me  luck  yaa... Alwayssss  love  uollssss  :*






#AllahIsMerciful#


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...