❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 30 December 2013

Move it, Move it !! @_@

Hari  ni  punye  cerita  seronok  paper  semua  memang  kaw2  soalan. Heeee, tapi  alhamdulillah  dapat  jawab  semua. Hooray ! Dah  lepas  2  paper. Now, tinggal  lagi  4  paper. Come  on  babehhh !!

And  now  baru  terase  heaven  seketika  larh. So, need  a  little  bit  rest. Sesi  clean  up  semua  kenangan... Oooo  yeayhh !!  Remove  reomove  remove  all  the  things... Heeeeeeeeeeeeeeee  Yes  I'm  Move  on :)

Last............. Update  sal  kau. Ermmm, tak  hingin  je  nak  menyemakkan  nama  kau  dalam  blog  aku  nih... 



Nah, ni  untuk  kau.. Terima  kasih  sebab  kau  dah  blahh  dari  hidup  aku....




Ni  plak  tanda  penghargaan  aku  kat  kau. Make  by  my  own  hand  writing. The  lasttt  time  aku  tulis  pasal  kau..


Dalam  hidup  aku, aku  tak  pernah  benci  orang  tapi  ni  yg  pertama  dan  terakhir  aku  membenci  orang  sebenci2  nye... Orang  yang  pernah  aku  sayang  dulu  membuatkan  aku  jadi  makin  hari  makin  benci... Subhanallah, sorry  to  say  lahhhh  dengan  cara  kau  treat  aku  tu  buat  aku  jadi  makin  benci  kau. Aku  benci  Kau ! 



P/s : Aku  harap  aku  tak  kan  jumpe  dengan  orang  macam  kau  lagi, pegi  lah  kau  dengan  kehidupan  kau... Aku  dan  kau  0-0, aku  dah  anggap  aku  tak  pernah  kenal  kau. Phewwwwww, Rabakssss  mate  siakkkkk... Sleep  time  now, Assalamualaikum , agak2  tengah  buat  apekah  wahai  jodoh  ku? Dah  makan  ke  belum?? Heeeee  ^_*




#SayGoodByeNightMare#








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...