❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 29 December 2013

Single life ^_*

Hello  my  new  life... Single  life. Heyyy  sexy  ladies.. Heeee, cheers  up !!



Hari  ni  start  kehidupan  aku  seperti  biase. Cume  aku  rase  tak  biase  hidup  single.. Huhhh, aku  tak  pernah  hidup  single  before  this. This  is  the  1st  time  aku  hidup  single. Perasaan  lain  macam  sikit. Muehehe  tapi  aku  tak  sedih  pun...

Pelik  kan?? Kenape  aku  tak  sedih  sedangkan  aku  baru  break  off  semalam  dengan  balak  aku... Citernye  macam  ni  lah, perlu  ke  kite  rase  sedih  untuk  orang  yang  tak  pernah  menghargai  kita  di  dalam  perhubungan?? You  are  the  best  actress  yang  aku  jumpe  lah  wey...

Hang  setia  ka?? Konon  nye  lah  kann, puiii  belakang  aku  kau  bersandiwara. Macam  hape  je. Aku  tahu  semua  kisah  silam  kau. Anyway, aku  salah  pilih  kau  sebab  aku  buta  dalam  menilai  perangai  kau  yang  sebenar.. Mungkin  tuhan  nak  uji  aku, aku  happy  dengan  kau  buat  seketika :)

Well, aku  berjaya  menenangkan  diri  aku  and  I  can  handle  with  my  ownself.. I  don't  mind  what  you  have  done  to  me. Just  Allah  knows  everythig. Ahaksss ! Aku  cume  doakan  kenahagiaan  untuk  kalian. Semoga  happy  ending  lah  ye...




P/s : Mama, Abah  can  u  find  to  me  a  new  future  husband?? Hehehe  kawan  abah  yang  supervisor  tu  pun  boleh... Wink  wink ;)




#AllahIsMerciful#





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...