❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 16 January 2014

Please to say No Dissapointed ??

Assalamualaikum  buat  kawan2  yang  aku  sayang  sekalian :)

Kali  ni entri  khas  untuk  semua  kawan2  aku (boy + girl). Aku  tahu  yang  korang  semua  sayang  kat  aku  sangat2  dan  aku  tahu  ramai  di  antara  kawan  aku (boy)  menyimpan  perasaan  kepada  aku. Hermm, dalam  hal  ni  aku  selalu  pesan  awal2  bile  berkawan  dengan  aku  "please, no  hard  feeling  between  us"... Yesssss, always  peringatkan  hal  ni  kepada  kalian  semua. So  please  obey :)




Dan  di  saat  ini  juga, ramai  yang  duk  meluahkan  hasrat  hati  dan  sebagai  nya  kepada  aku... Seriusssss, aku  jadi  x  selesa  sangat  bile  korang  semua  dah  mengeluarkan  perasaan  ingin  tunjuk  yang  korang  ade  perasaan  kat  aku. Yess, x  salah  pun  bila  korang  semua  berani  straight  talk  dengan  aku. But, aku?? Ape  perasaan  aku? Jadi  serba  salah?? Stress?? Pressure??  And  so  on  larhhh... Huhhh  lagi2  bile  semua  dapat  tahu  yg  x  lame  lagi  aku  akan .................... with  future  Zauj  aku  makin  makin  makin  ramai  yg  ingin  hantar  rombongan  meminang  and  so  on... Dan  aku  pasti  ramai  yang  kecewa  dengan  ape  yg  bakal  aku  pilih  untuk  kehidupan  aku. 

Aku  sahaja  yang  tahu  kenape  aku  pilih  dia, bagaimana, kenape  dan  ape2  saje  persoalan  yang  bakal  muncul... Please, bagi  ruang  kepada  aku... Kepada  aku  untuk  aku  bersama  dengan  jodoh  aku.. Insyaallah, dia  adalah  jodoh  aku.. Cume  1  aku  nak  korang  pegang  "Jika  dah  jodoh, tak  kan  kemane"... Dulu  aku  pernah  cakap  hati  aku  mati, hati  aku  dah  layu, dah  tak  boleh  nak  sayang  sesape... Dan  siapa  tahu  kuasa  Tuhan  itu  sangat  besar  insyaallah  aku  akan  cube  untuk  pulihkan  hati  aku... 



To  Mr.Fy  aku  tak  pernah  benci  kau, malah  aku  sangat  hargai  engkau  dikala  aku  tengah  sakit, derita, jatuh  kau  ade  bersama  aku, membantu  aku  memulihkan  keadaan  aku. Aku  xkan  pernah  lupe  segala  jasa  baik  engkau. Aku  sayang  engkau  and  friend  forever.. U  always  care  at  me  and  always  sweet.. Thanksssss  sangat  taw ! Aku  harap  kau  x  kecewa  dengan  aku. Kau  masih  muda, perjalanan  hidup  kau  masih  panjang  dan  masih  banyak  yang  perlu  kau  pelajari  dan  lalui  untuk  menempuh  hidup  ini. Anyway  good  Luck  in  your  life!! Keep  in  touch  always :)




To  my  future  Zauj, I  hope  you  can  be  the  best  for  me  and  the  best  choice  from  my  family. I  know  kau  tak  kan  kecewakan  aku... Insyaallah, semoga  tuhan  melindungi  kita... Aaminnnn :D



P/S : Firstly, Cik  Owner  nak  mintak  maaf  banyak2  kepada  sesape  yang  bace  entri  kali  ni  and  terasa  dengan  semua  luahan  tersebut  but  we  need  to  be  a  professional... Manusia  memang  tak  lari  dari  melakukan  kesilapan. Dari  aku, makhluk  ciptaan  Allah  yang  tidak  sempurna di  atas  muka  bumi  ini  :)




S A Y A N G   S E M U A   Y A N G   S A Y A N G   A K U . T Q  :))




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...