❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 1 January 2014

Happy New Year (!)

Assalamualaikum  1  January  2014... Hello  MITEC, Happy  New  Year  to  all... Alhamdulillah, pejam  celik  pejam  celik  kini  kita  semua  sudah  berada  di  tahun  baru.. Feeling  blessed :)




Tahun  baru, orang  lain  semua  sambut  kat  luar  and  so  on  tapi  aku... Aku  tak  pernah  pun  sambut  New  Year  kat  luar  dari  dulu  lagi. Hee  dan  aku  tak  kesah  pun. Malam  New  Year  aku  and  kawan2  sekalian  berperang  menahan  mata  untuk  study  sebab  nye  kami  ade  paper  untuk  esok. Kami  tak  goyang, mate  still  bertahan  demi  study. Yessss ! 

Jawab  soalan  TITAS  dengan  penuh  rakus. Muahaha  okey  aku  goreng  jelah  essay  pepanjang  kan, moga  pemeriksa  bagi  aku  markah  lebih  sebab  nye  aku  rajin  sangat  mengarang. Btw  harap  yang  terbaik :)

Disebabkan  kami  semua  berovernite  semua  study  malam  sampai  ke  pagi, balik2  exam  kami  semua  terbungkang. Har har  good  job  anak  anak.... Bangkit2  dah  nak  kat  maghrib. Terukk  noaaa  perangai  nye  haa.. Aaaa, xmoa2 :D




"Lets  celebrate  this  blissful,Cheerful, Colourful  New  Year,
With  fresh  mind  and  smile,Wish  me  a  bright, Prosperous..."




Ucapan  2014 : Tahun  baru, Azam  baru, Kehidupan  baru, Status  baru, Insyaallah  jodoh  pun  baru, and  semua  baru.. Buang  yang  keruh  dan  ambik  yang  jernih. Always  think  positive  to  success.. Heee, Alhamdulillah  kau  sentiasa  bersama  aku. TQ:) 






#LoveMyLifeNow2014#



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...