❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 2 April 2014

Kebesaran dan Ketentuan dari NYA :D

Assalamualaikum  dan  bersyukur  kerana  masih  lagi  dapat  bernafas  dan  diberikan  tubuh  badan  yang  sihat  serta  akal  yang  positif. Alhamdulillah :)

Sedar  tak  sedar  dulu  aku  pernah  mengidamkan  seseorang  yang  akan  berdamping  dengan  aku  salah  satu  ciri2  nya  "TIDAK  MEROKOK"... Aku  memang  dari  dulu  lagi  x  suke  orang  yang  merokok  dan  kalau  boleh  aku  xnak  bakal  imam  aku  seorang  perokok. Tapi  jika  aku   diberikan  jodoh  dengan  orang  sebegitu  pun  aku  terima  kerana  ia  adalah  ketentuan  dari  NYA.. Aku  redha...

Aku  gembira  kerana  aku  baru  perasan  yang  bakal  imam  ku  merupakan  seorang  yang  tidak  merokok. Alhamdulillah, aku  sangat  bersyukur  kerana  dipertemukan  dengan  insan  yang  mempunyai  ciri2  yang  aku  inginkan [Encik  Norizuan  a.k.a  Erfan  Iskandar]... Aku  sangat  kagum  dengan  semua  lelaki  yang  tidak  merokok  kalau  korang  nak  tahu. Sumpah, aku  respect  korang beb !! Hehehe

Dan  aku  juga  mempunyai  kawan2  yang  x  smoking. Aku  berasa  selesa  dan  senang  dengan  orang2  yang  tidak  merokok  taw. Congrate  korang  sebab  korang  berjaya  x  smoking  taw ! heheheeeeee, dan  tolong  kekalkan  prestasi  korang  supaya  xkan  merokok. Actually, for  your  health  larhh.. And  please  don't  try  to  smoking... Aku  nasihatkan  je  sebab  aku  sayang  kawan2  aku. Ikhlasss  dari  aku :D 



Notes : PLEASE  SAY  NO  TO  SMOKING. IF  YOU  ARE  REALLY  LOVE  YOURSELF  AND  YOUR  BELOVED  PLEASE  TAKE  IT  AS  SOMETHING  POSITIVE.... WE  LOVE  WE  CARE ;))




#Syukur#Alhamdulillah#2014#More#Happening#




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...