❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 10 May 2014

Alhamdulillah ^_~

 ♥ ♥   Assalamualaikum  LOVE    ♥ 


Melihat gelagat manusia zaman sekarang makin hari makin pelik.. Dan akuuu suke tengok bermacam gelagat itu.. Hehehee aku rase nak gelak, rase lucu pun ade. Entah, kadang2 aku ni lebih suke memerhati. Pas tu mula lah aku sibuk nak buat penilaian kan. Hahaha manusia ni memang x lari dari buat dosa kering jeee.. Haha aku lah tu. Ape nak jadi lah dengan kau ni kan?? Errrrrrrrr =,="

For 1stly laaa..... Alhamdulillah, Aku ni rase bahagia di samping family tercinta, di samping orang kesayangan (Encik Zauj), di samping kawan2 yang penyayang dan suke care aku (roomate) (Encik Fy) and bla bla blaaaa. Haha okey yang ni dah macam aku nak buat ucapan. Fine !! Cukup lah setakat dengan semua yang ade tu dah pun buat aku bahagia. Tapi macam mane plak dengan orang yg tidak diundang?? Erghhh....

Entri ni sebenarnye bukan untuk ditujukan kepada sesape pun, tapi nak mencelah sikit lah kan. To orang yang tak diundang, aku kan bukan lah benci kan kau pun tapi setelah ape yang kau dah buat dengan hidup aku, aku mohon kau blah dari hidup aku sebab aku dah tak nak ade kene mengena dengan kau lagi. Entahhh, mungkin hati aku yang sakit dulu tak boleh nak terima kau sebagaii kawan ke ape ke aku pun x sure. But kau tak perlu risau sebab nye aku dah pun maafkan kau. Lagi pun sape lah aku untuk menghukum kau. Sedangkan tuhan boleh ampunkan umat2 nye.. ni apetah lagi manusia sesame manusia. Aku berharap kau selalu berbahagia di luar sana ye. Just please bagi aku bahagia dengan orang kesayangan aku sekarang.

Panjang pulak ucpan aku kat kau ehhh... Niat nye xnak semakkan ucapan untuk kau tapi tak pelah untuk terakhir. Aku tak perlu ucapan ape2 dari kau pun btw Thankssss dengan segala ucapan kau tu. Terima kasih buat hidup aku macam tu. But aku bahagia sebab kau dah blah dari hidup aku. Dan sekarang tak payah kau nak stalker hidup aku lagi. Dah cukup pedih pun kau buat aku macam tu, lagi kau nak ape lagi sibukkan dengan hal kehidupan aku. Aku dah remove semua tentang kau dalam hidup aku untuk pengetahuan kau. Aku bukan macam ex2 GF kau yang masih duk tergilakan kau. Kau salah ! Arghhhhh otak aku berkecamuk duk buat essay kat kau. hahaha dengan penuh sukacita aku tak nak tengok kau buat ucapan untuk aku or tanye pape lagi kat aku. Sekian :)




P/s : Sekali aku SAYANG, Aku memang SAYANG. TAPI sekali aku dah BENCI, BENCI selama2 nye... Itulah aku. Aku tak boleh lari dari perasaan tu. KENYATAAN tentang diri aku. Take a note to everybody. Just ALLAH can pay all what he had done. What goes around is comes around so behave :)) Adios Amigos :D








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...