❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 10 May 2014

Part Of Life ♥

Salam Love to uollsssss... Heee today is Sabtu Day, Public Day & Happy Day...

Sebenarnye entri kali ni saje je gedik nak throwback Cik Owner dengan Encik Zauj... Mesti ramai x kenal lagi dengan Encik Zauj nih.. But now he is my part of life 


Throwback the last 2 weeks, Pergi shopping barang2 hantaran at JPO. Seriously muke dia like innoncent je kan?? Haha bila dengan Encik Zauj memang aku x boleh nak marah sebab dia selalu buat aku senyum. Dan dia bukan lah seorang yang baran. Salah 1 sebab kenape aku suke dengan Encik Zauj ni adalah dengan sikap dia seorang yang sangat penyabar dengan sikap aku yang entah pape.. hehehe :)

Walaupun umur dia berbeza dengan aku just 2 years, actually dia dah nampak matang. But sometimes he looks like a childish too. Biase lah, orang lelaki memang lambat matang ehh?? Hahaha tapi bagi aku dia ni matang laaaaa jugak. Ingat lagi for 1st time aku jumpe dia adalah di Terminal Kuantan. Mase tu aku nak balik ke Dungun dan dia nak balik ke Terengganu. Tetibe aku rase macam ade sorang mamat ni macam duk tersenyum2 kat aku. Then, dalam hati aku "Apehal dengan mamat ni, senyum2. Kenal aku ke ape??" dan aku pun ape lagi. Just respond back.

Dan terbit lah dari situ pengenalan kami.... Hahaha bile flashback rase macam lucu. Actually it happened 3 years ago. Tu lah, bab patah berkata "Kalau dah jodoh, tak kan kemane". Hehe okey aku setuju dengan statement tu !! Agreed 101% :)
 


Throwback lagi. Yang ni pic setelah siap shopping. Penat seyhh then sempat berselpie. Kalau ikot aku, memang wajib selpie lah yekk.. heee, Niii maiii nak tanyaa ni.. Muke kami sama ka??? Hahaha bukan ape, ramai betul duk habaqqq muka kami ni sama la ape lah. Tapi bile aku tengok, tang mana sama pun aku pun tak taw lah... Dan Mak cik2 aku pun semua cakap muke kami sama. Haihhhh, betul ke eikk orang tua2 cakap kalau muke sama ni ade jodoh??? Betui kaa?? Kalau betul ke, tak betul ke.... Aku tetap berharap jodoh aku dan dia panjang dan kekal selama2 nye. Aamiinnn...



P/S : Encik Norizuan Bin Zainal Let's by gone be by gone...and now  I know u counting the days. Okey nampak sangat awak excitedsss kan?? Hahahaha saya sayang awak Encik Zauj. Tq to be My future Zauj. And now You is my part of life and Insyaallah forever ♥ ♥ 






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...