❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 6 November 2014

All of me ♥

Assalamualaikum dan Selamat Malam followers... Dah habis solat, Alhamdulillah tetibe rase nak update entri. Lagi pun dah lame Cik Owner x upedateeee story mory kan. Rinduuuuu lettewwwww... Yaaa yaaaaa Cik Owner pun rinduuu nak berblogging yg sebenar benar nyee tawwww !!!

Jangan tanya kenape Cik Owner lame x mengupdateee story. Pasai nye Cik Owner busy melampu for this semester. Alahaiiii baru terasa yang sem ni agak berkelam kabut bagai dengan subjek yg bertaff2 lagi berhardcore naik fenin sudeyyyy tapi wat lexxx wat peace jaaa. Kah kah kah Cik Owner kan memang stylo ginih tapi dari luaran jelaaa, Padahal dalaman berkecamuk tak taw nak explain laguuu mana. Ngeeee :D

You know what, sometimes aku ni lupe yang aku ni dah berEngaged. Hihihihi tu laaaaa ingat aku ni sedang berkapel2 lagi. Heyyyy come on laaaaa !! Sedar x sedar jeeee aku dah pun menjadi tunang Encik Erfan Iskandar a.k.a E-one selama 4 bulan 23 hari. Yelah kotttt, ahahahaha buat2 tepat. Kene confident. hehehee btw it is True ! Tengokkk sini kaki laaaa, semua date2 penting boleh ingat hokaiii... (sometimes je hilang ingatan)

Tadi tengah duk belek2 dalam hard disk, terbelek pulak pic mase tunang. Wahhh, hati bebunga2 lah sekejapppp bile flashback balik semua pic2 kan. Gituwwwwwww, baru ingat yang aku ni dah betunang. Ini lawakkk... kah kah lucuuuuu tengok semua pic kite lorh Encik Erfan. Tersenyum sorang2 pulak aku depan lappy (cover2 sikit lah takut roomate kite nampak yang dalam hati kite ada taman bertemakan frozen) kui kui... Alah macam x biase pulak. Kau senyum sorang2 depan phone x pe plakkk ehhh?? 

Long time no see you Mr.Zauj... Orang kate bila makin lame x jumpe makin rindu. Betuiii ehh?? Gilaaaaa kau x rindu?? Orang gilerrr je xde perasaan rindu... Ahahaha but RINDU tu biase lahhh. Bro.... lu tengok guaaaa, gua x goyang kan bila gua rinduuu luuu ! Luuu jeee duk merengek2 kat guaaa.Apahal?? Ahahahaha statement ni macam terbalik ke apeeee.. Lalalalala....






NOTES : AKU RINDU KAU LAH ABBI (!)






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...