❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 15 November 2014

Miracle Love

Ego, Marah, Menangis, Sakit Hati, Pendam, Senyum, Gembira, Ingatkan seorang, Benci, Diamkan Diri.....




SEMUA AKU DAH RASA




Meski hati terluka aku akan tetap tersenyum sebab aku tahu ALLAH sayangkan aku, sebab tu dia tak pernah berhenti untuk menguji aku :)





Notes : Allah tiupkan kekuatan melalui ujian ujian yang datang. Allah tangguhkan sesuatu untuk didik sabar. Allah ambil sesuatu untuk didik redha. Sampai masa, Allah akan beri sesuatu sebagai ganjaran. Saat itu, kamu akan begitu bersyukur dengan apa yang Allah atur ini... Tenanglah. Sungguh, Allah menyukai orang yang sentiasa SABAR :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...