❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 15 November 2014

...............????

La Tahzan... Bersabarlah duhai hati ketika engkau di duga :)

Bisik pada hati, awak kuat sayang.... Awak kuat.. Insyaallah.. Minggu ni serabut dengan Assignment, Project, Test and so on. Sometimes feeling so stress. But aku kan student, memang bende ni semua aku kene harungi. Aku ada cita2, jadi aku sanggup harungi semua nya. Insyaallah, engkau ade bersama aku, dia sentiasa ada bersama umat dia tak kira senang mahupun susah... Hanya pada kau cinta abadi ku...

Insyaallah, yakin boleh... Just forget about all the things yang menyemak kepala otak aku buat seketika ni. Hujung bulan 12 ni aku dah nak final. Banyak lagi yang nak kene prepare untuk diri aku. sometimes I feel so tired, tired, and very very tired dengan semua manusia di sekeliling aku. Hermmmmmmm but no need to think all of them. Aku selfish? Yesssss, sebab aku dah penat.. Now aku nak selfish, aku nak fikir kerjaya aku je... Walaupun aku jatuh, aku bangkit, then aku hampir jatuh tapi aku still gagah bangun berdiri macam sekarang :))

Aku ni cengeng... yesssss, memang pun. Sikit2 aku nak nanges. Sebab aku rasa bila aku nanges aku rasa bende tu dapat release kan tension aku... Mama Abah kan jauh dari aku, aku kene lah berdikari. Aku dah besar, Aku dah 22 tahun kan............. Haaaaaaaa, nampak x aku makin membesar tapi umur aku je meningkat. Ketinggian aku still macam ni but aku bersyukur. Aku bersyukur dengan semua yg telah Tuhan limpahkan kepada aku....

Then kepada orang yang suke cakap bukan2 pasal aku, Go To Hell !! Kau x payah sibuk nak judge aku kalau hidup kau pun x sempurna wehh.Kau ingat kau malaikat kau x pernah buat dosa? Pleaseee larhhh. Ahhhh menyampah aku dengan spesis macam kau orang. Kau tahu x?? Terima kasih lah sebab suke ambik port pasal aku selalu yeee... But no need nak menyemak dalam hidup aku ! Erghhhh..... Serius menyampah dengan orang yg talam bermuka2.. Huuuu :D




Notes : Kita tak mampu buat semua orang suka kita dan kita jugak tidak mampu untuk puaskan hati semua orang. Baik macam mana pun kita tetap dikata jahat lagi dikata hidup ni bukan untuk puaskan semua kehendak. Datz Trueee !!!





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...