❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 1 November 2015

Zauj ❤️


Assalamualaikum future Zauj ku ❤️

Alhamdulillah. Kian hari makin sayang. Kian hari makin memahami. Kian hari makin matang. Hihihi aku lah tu yg kurang matang. Well, you know me as well yaaa Mohd Norizuan. Just only you know me. Hahaha aku macam biasa laaa perangai tak yah cakap confirm childish... Right my dear??

Pejam celik pejam celik.... Hihihi yesss masa itu berlalu dgn pantas dan efficient. Woiii lagi 2 sem woiii aku as a student of bachelor. Tak sabar aku nak oficially grad untuk Degree nih... Awatt? Tak sabar nak jadi engineer kaaa? Hihi okeyh aku berangann. Hopefully it will be true one day. Itu lah impian aku... Insyaallah, ade rezeki ade lah tu. 

Sebelum grad Insyaallah plan ke pelamin dulu lah. Encik Norizuan pun dah tak sabar nampaknye. Gilaaaa tak excited. Berape lame wehh dia tunggu aku? Seingat aku almost 5 years babe!! Gilaaa tak gilerr laaa hati Encik Norizuan memang kental and tabah giler tunggu aku. Sanggup redah, hadap, laluiii hidup dgn aku walaupun dia tahu aku ni spesis manusia yang pelik. Hahahahaa

Aku bersyukur bersyukur bersyukur sangatttt dgn ade nye Mohd Norizuan. Orang nye yg sangat penyabar, yang sangat cool, sempoi, matang, baik hati, caring and so on. Just 1 thing aku suke pasal dia sbb dia bukan seorang smoker. Cayalah kat luuu!! Waaa tabik springg kat luu future zauj woiiii... Hehee you know what, sekarang aku dah dapat kawal perangai aku yg mengadeee nii yangg kuat merajuk. Haaaa aku bagi sakaa suruhh bawak main jauh2 perangai merajuk aku ni. Hahahaa siyess2 aku tak tipu yg sekarang aku dah kurang merajuk. Tak percaya?? Kau tanyee lah Mohd Norizuan tuuuu. Hihihi *tutup muka, maluuuuu*



Both of us hope yg terbaikkk for future. Semoga dipermudahkan segala nye. Insyaallah... Aaminn... Aaaminnn...




Good nytez future zauj ku. Jika engkau sudah tertulis di luhmafuz ku, insyaallah kau tak kan kemane2. Pasti kita akan bersatu dgn izinNya. Allah is the best planner for us ❤️❤️❤️












No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...