❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 13 April 2014

How lucky I am -,-

Assalamualaikum diarihatikuhatimu :)

My life is still go on and feels more better than before, Alhamdulillah... Realitinye  aku  sangat  bersyukur  dengan  kehidupan  aku  yang  sekarang, dilimpahkan dengan tubuh badan yang sihat, akal yang sihat, kawan2 yang menyayangi aku, mengambil berat pasal aku dan paling penting DIA selalu dekat dengan aku. Aku tak pernah lupa akan DIA. DIA kekasih abadi aku yang pertama dan akan yang akan menjadi kekasih terakhir aku ialah bakal imam ku..

Sebut pasal tunang dan kahwin ni semua orang teruja. Gila kau kalau tak teruja. Bagi yang tak teruja tu sah2 la kau ni jenis heartless, takde perasaan, hati kering and so on. But for me yesssss teruja woii!! hehehe, but just cool and steady. Dah ramai kawan2 aku yang kahwin n yang baru bertunang dalam masa terdekat ni. Jelez?? Hehe sikit2 tu adalah.. Tapi tak pe, memandangkan aku ni seorang student dan aku pun rase kalau aku kahwin awal2, entah aku boleh beri komitmen ke dalam alam perkahwinan tu.

If Tuhan dah tetapkan untuk aku ke alam perkahwinan dalam usia muda begini pun aku still terima n sanggup menyahut cabaran menajdi seorang wife, student, n x lame lagi merangkak menjadi seorang ibu. har har har okey yang ni aku berangan lebih. Saje jeee lah aku nak melawak. Cerita nye  sekarang ni, tak lame lagi aku akan menjadi tunang orang. Macam funny jeee wehh.. It is true?? Adakah aku mengigau di pagi hari?? Erghhhh *lelempang muka manje2* hehehe :D

Persiapan untuk pertunangan aku dalam mase ni dah siap dalam 70% maybe. hehehe, seriously aku cakap yang ni baru nak buat majlis pertunangan tapi dah acah2 macam nak buat majlis perkahwinan. Alahmdulillah, walaupun sibuk dengan belajar dengan kelas, dengan TEST and tak lama lagi FINAL EXAM aku still dapat memberi komitmen yang baik untuk majlis aku nanti.. Thanksss to dear Zauj jugak sebab always faham aku. Walaupun aku labih banyak merajuk dalam hal ni. hahaha it is I'm too childish??? Ngeeeee~~~

Mama & Abah aku turut memberi komitmen yang sangat bagus untuk majlis aku. I'm Feel so happy and very  appriciate to My Mum My Daddy and also My Family because support aku. Yang tak leh blahhh, family Dear Zauj is too excitedsss untuk majlis pertunangan kami. Disebabkan family dorang terlalu excited sampaikan nak suruh aku percepatkan majlis ni. Hehehee aku nak gelak pun ade. To my future mother in law and fathers in law, sabar ye untuk menerima bakal menantu mu ini. haha I'm still studying and kalau nak buat bulan 5 memang tak boleh. Time tu aku tengah FINAL EXAM. Aku namapk kat situ, Ma & Abah Dear Zauj dapat terima aku dengan baik untuk menjadi sebahagian dalam family dorang, Alhamdulillah. Bersyukur sangat.

NOTES : Hope sangat Majlis tu nanti berjalan dengan lancar. Semoga diberkati oleh NYA.. Aaminnn.. Hehe counting the days... Sebelum menempuh Majlis kebahagiaan aku kene harungi nazak di MITEC ni dengan FINAL EXAM... Fuhhh, hopefully aku dapat jawab semua dengan tenang time exam nanti. Insyaallah :)





♥ Allah is Always Merciful ♥





3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...