❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 11 February 2015

Ingat tak Ingat (!)


Ollllaaaaa myamorrrr......

Ceritanye aku nak bagitahu aku nye tema background blog ni dah berkurun lama punye style. Ahahaha x pernah berubah2. Seingat aku lastttttt aku changed background and so on tu mase aku Diploma. Haaaaa mai nak bagitahu, sebenarnye aku dah lupe macam mane nak tukar semua2 tu.. Maluu maluu maluu... ahahaha anddddd sekarang ni aku just sempat update story mory sikit2 laa pasal akuu kan. Aku kan ajet ajet retisss gituwww. Puiiiii !!! :D

Nanti laaa eaaa aku tukar kalau mase akuu banyakk. Mesti bosan kan asyik bukak nengok backgroud yg same, pic yg same, semua same laa cuma story je lain. Tak kan laa nak mengupdate story yg same. Sah aku mental laa kan. Hihihi so bace jelaa entry aku ni sambil tutup mate kejap pas tu sambung bace jap and setrusnye repeat bende same. Ahahaha gituwwww kalau x suke x yah bace terus. Hik3 *just joking*

Aku ni suke kan potpetpotpet cenggini kann... Dah macam mok cik pun ye jugakk. Tak kisah laa mok cik pun mok cik laa. Ye dakkk?? NAnti dah tua orang panggil mok cik jugak. HAntam sajalahh labu ke labuci ke kannn... 




Adiosss Amigossss... Bohsaa !!! Muahhhhhxxxxx :*










No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...