❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 13 February 2015

Roomate :)


Heyyy uollssss story punye story kan aku lupeee pulak nak menstorykan pasal roomate aku yang baru sem 4 nih.. Hehehe suspen x suspen x?? Jeng jeng jeng....... Haaaaa sem 4 nih kan, aku dapat bilik berdua. Before2 this kan aku bilik bereempat dari sem 1 sampai lah sem 3. Annnddddddddddd nowwwww, aku dah beroomate dengan orang lain pulak. Ecxitedsssss kan nak baca citer aku kannn... Haaaa sabar lahhh...

Okey... for 1st day masuk bilik kan, roomate aku xde lagi... So aku choose laaa which one side aku nak kan... so aku choose left side untuk aku. So semua side aku barang aku left side... Hehehe bilik kali ni aku rase kecik sikit laa sebab nye duduk berdua. before ni bilik luas jee pemandangan nyee haa. Macam gituww laaa lebih kurang. So space pun ase macam lepas2 nak nafas je laa kot untuk bilik kali nihhh. Ahahaha

1st week selame aku ade kat unikl, roomate aku still x masuk2 jugak. Pelik laaaa aku kan.... Aku syak mule2 memang aku dah xde roomate laa kan, so feeling2 macam heaven laaa sebab dapat konker 1 bilik.. Eceeewaahhhhh... Then masuk 2nd week, Hari Ahad aku ke kelasss and aku balik je aku tengok barang2 roomate dah ade kat right side... So memang aku ade roomate laaa. Tapi roomate aku nih senior. Pulak tu kos lain. Aku pun x pernah tengok roomate aku sebelum ni kat Unikl. Hehehe lagi pun aku susah  nak kenal dengan budak lain kos melainkan kos aku. Tu pun budak kos aku, aku kenal tak kenal je. Ahahah bapak ahhh tak ambik port sangat ceritanye kat sini. Just do my own business :)

Oriteeeeeeee oriteeeee so aku mengenali roomate akuuu. Macam biase lahh 1st conservation kan.. Haaaa tak kan nak kene aku explain satu persatu kot kat sini. Memang berdarah hidung laaa aku nak taip pepanjang lebarrrr... Memang tak ahhh ! Hehehe just short detail about my roomate... Aku panggil roomate Kakak Azie, Umur dia 24 tahun, kos Logistic dan merupakan sem akhir disini sem 7. Lepas ni kakak dah praktikal lah. Anddd you know whattttt, Kakak pun orang Terengganu. Same goes to me.. Hehehe dapat beroomate dengan 1 negeri pulak kannn... Hehehe so nice laaaa pertemuan aku and kakak roomate yg baru ni. So hopefully akan jadi nice lagi lagi lahh dengan memori yg akan kami cipta selepas ini. Insyaallah :)

1st pengenalan aku, aku demam teruk 2 3 hari ni as you know lahhh kan.... And kakak nice je kat aku walaupun mule2 memang agak kekok laaa sebab kite x berape rapat kan... Bila aku dah nak baik demam then kakak pulakkk yg berjangkit demam dgn aku. Heeee kesian kakak yg demam pulakk. But kakak strong sikit daripada aku laaaa. Sebab aku ni tahu2 jeee laaa kalau demam jeee memang macam alaa2 nazakk gituw... Nampak x kat situ aku dan kakak ade chemistry. Hehehe Aku demam and kakak pun demam. Amboihhh sesuitttttt lahaiii namenyeee gituww kann. Konon2 lahhhh :D

Haaaa lagii lagiiii, dahhhh habesss laaa. Cukup jelaaa setakat ini yeee. Just nak share pasal roomate aku yg baru. Tu jeee lahhh.. Hehehe btw I'm happy jeeeee. Alhamdulillah. Feeling like more to privacy bilik stay bilik 2 orang ni. So orang pun xdelah sibuk sangat nak ambik port pasal aku kan.. Aku kan ajet2 retisssss gitu. Asal kau tak tahu jeee yeee... Heheheee aku tak suke ambik port pasal orang tapi orang sibuk nak ambik port pasal aku. Gelagat manusia akhirr zaman memang cenggini kannnn.. Haaaa kau layankan ajelahhh yeopppp... hehehe :))



#ADIOS AMIGOS. BOHSAAA !!!







  

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...