❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 11 February 2015

New Year 2015

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Welcome to new year 2015. Hye I'm back !!! Weehhuuuuuuuu Tahun Baru, Azam Baru, Prinsip Baru, Perangai Baru, semuaaaa lah nak baru. Phone baru? Kereta baru? Amacam?? Hihihi sia2 dapat pelempang baru meyhhh... 

Tahun baru ni kan aku nak wish manyak2.. Heeee, bukan nak wish sangat lah tapi actually nak bina azam yang baru. Haaaa senang citer la kan buang yang keruh ambik yang jernih. Pass is pass. Full Stop. Semakin banyak pengalaman, semakin matang seseorang. Betuiii ke dak falsampah aku neh?? Erghhhhh anggap je betuiii noh :)

Now aku dah sem 4 di UniKL MITEC nihhh merangkak kakak2 seniorrr hokehh. Jangan menjelezzz kauu !! So tolak tambah darab bahagi semuaaa aku kat sini just berape tahunn je da. Ishhhh sekejap pulak masa itu berlalu kan.. gituuuu kann... hehehe tetibe pulak rasa macam masa itu emas. Dulu2 kau mase Dip xde pulak rasakan masa itu emas tapi dan2 time degree kau rasa mase itu emas dan selalu mengejar kau sampai kau lari x cukup tanah and kemudiannye semput... Muehehehehe :D

Tahun ni jugak umur aku dah makin bertambah nilai nyeee... Tapi paling aku geram orang sibuk tanye aku bile ketinggian aku nak bertambah. Woiiiii bukan aku xnak tinggi derrr, tuhan bagi aku rendah macam ni actually aku bersyukur. Nak je aku ambik tukul ketuk2 dorang sampai dorang jadi pendek and rasakannnn... hahahaa Tapi aku baik, aku senyum jeee. Haaaaaaa cenggitu... :)

Bila umur dah meningkat so macam2 laaaaa impian nye, cita2 nye yg wujud, perancangan and so on. That's what we can call is normal life or stage level seseorang mengikut umur. Aku kan normal, normal ke? Hehehe sometimes je x normal. Perkaraaa biaseee laa.. So what can i said just wait and see yaaa. Just pray happiness for us...

Life student plak kat sini, makin naik sem makin hardcore sabjek aku. Btw result aku sem lepas Alhamdulillah still 3 pointer kat atas walaupun menurun sedikit laaaaaa... So sem nihh aku kene lebih gigih laaaa kann sebab nye kann aku nak capai "Dean List" Insyaallah kalau ade rezeki. Hehehe kalau x dpat capai pon at least 3 pointer pun da bersyukur sngt.. Tu pun support dari Family, Fiance and kawan2 aku yg penyayang lagi disayang.. Cewahhhhh...



Notes : Orang New Year 1 Januari... Aku pulak dah masuk Februari baru nak updateee story mory.. Hihihi biase lahh busyy.. Faham kann... Okey rinduuuuuuuuuu readers and followers actually tu yg update jugak walaupun lambat.. Hihihi Muahhhhxxxxxx Happy New Years to all my followers :*













No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...