❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 30 July 2012

Emergency Case Ke?



Hai2  Selamat  Petang  semua... Ermmm, hari  ni  aku  bosan  la. Kelas  pulak  banyak  batal. Padahal  kelas  aku  hari  ni  due  je  punn. 2  pun  batal  jugak. So, aku  just  ade  1  kelas. Huhhh, kelas  pagi  je. Bapak  bosan  do!!


Aku  nak  ngadu  sikit  boleh  x??


Ermmm, hubby..............
Kau  tahu  x  hari  ni  aku  bangun  pagi  dalam  pukul  8 a.m  kott.. Awai  laa  2  kan  bagi  aku. Pas  2,  kan  aku  tengah  seronok2  iron  baju  dalam  keadaan  mengantok, mate  pon  celik  x  celik  je  haaaa. Tambah  menggelamun  kat  kau  lagi  hubby.. Tengok, habis  tangan  aku  kene  iron.. Pedissssss  woooo :-(


Pulak  2  hubby, dah  la  malang  tangan  kene  iron. Kat  hostel  pulak  xde  air. Haaaa, nak  di  ngamukkan  bulan  puase. haishhh, sabau  jolaaa  aku  ni. Sampai  pagi  tadi  aku  gi  kelas  lambat. Nasib  la  lecturer  aku  faham  keadaan  aku. Hurmmm, tuhan  bagi  aku  due  dugaan  hari  ni... Aku  x  kisah  pun. Aku  terima  je:-)


Aku  dah  buat  report  kat  Big  Boss  and  Big  Madam  pagi2  lagi  pasal  tangan  aku  kene  iron. hehehehe Tapi  aku  x  buat  report  kat  kau  lagi  hubby.. Tadi, mase  kene  iron  nak  je  aku  mengadu  kat  kau  dulu. tapi  ape  aku  boleh  buat. Aku  just  mengadu  dalam  hati  kecil  aku  ni. Aku  harap  kau  dapat  mendengar  nye  yeee  sayang... Sorry....

Aku  nak  tunjuk  sikit  tangan  aku  yang  kene  iron  ni  haaa... Da  bergaris  da  tangan  aku. Turun  weyhhh  saham  aku  nanti. Mudah2an  x  tinggal  parut  ape2. Big  Madam  pesan  suruh  letak  losyen. Yeahhhh, I DO:-)


X  jelas  sangat  kan? Dalam  banyak2  kali  aku  kene  seterika, 1st  tyme  la  aku  kene  teruk  macam  ni. Yeaaa, bagi  aku  teruk  laaa  sebab  aku  x  pernah  kene  macam  ni  pun. Dari  kecik  lagi  aku  memang  jarang  luke  or  ape2. Aku  memang  la  nakal  tapi  xde  la  sampai  luke  sini  sana  haaa... nanti  habis  la  calar2  cover  set  badan  aku  ni. Mane  nak  dapat  yang  original  punye  beb!! Hahaha  kau  ado??


Aku  dah  bosan  tidow  laaa... Hubby  kau  buat  ape?? Kau  mesti  tidow  lagi  ni... Aku  tahu  la  kau  kuat  tidow  tapi  badan  kau  tetap  kerempeng  jugak. Hahaha, xpe2  aku  x kisah  pun  kau  kurus  macam  lidi  ke  kurus  macam  papan  ke.. Hak3, yang  penting  hati  kan3...? Aku  x  mengate  kat  kau  pun  la  sayang... aku  just  bagitaw  je. Hehehe, peace  no  war:-D


P/S : Nanti  aku  nak  gi  bazar.. Kau  nak  ikot  x  sayang?? Tapi  kan  macam  nak  hujan  laa  hubby.. Nak  maen  hujan?? Hehe, tapi  puase.. Opssss, puase  ker?? Yealaaaaaa, so  x  boleh  maen  hujan  nanti  hubby  marah... Hubby  je  x  boleh  maen  hujan, baby  boleh  laaaa.. Tapi  hubby  akan  cakap  "nononono, cannot  la  baby".. Hehehe, yayaya  aku  x  buat:-)

=> IMISSYOUSOMUCHHUBBYOCOK <=




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...