❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 28 July 2012

Public Holiday:-D

Salam  1  Malaysia  kepada  semua. Hari  ni  public  holiday. A'aaahhh  mentang2  public  holiday  bangun  tidow  pun  pukul  1  kan?? Aku  dengan  roomate  aku  same  je  perangai  nye  bile  hari  minggu  je  konfirm  bangun  lewat. Huhhh, apa  punye  anak  dara  la  nieyhh?? Mesti  bakal  mak  mertua  aku  cancle  bile  dapat  tahu  aku  bangun  tidow  lewat2  macam  ni  kan?? Ssshhhh, x  mau  bising2  laaa.. Nanti  kantoi!!

Bile  hari  minggu  macam  ni  la  aku  ngan  roomate  akan  basuh  kaen  yang  1 minggu  duk  berlonggok  dalam  bakul  kaen  kotor  2  haaa.. Kalau  nak  basuh  hari  biase, memang  x  la  kan  sebab  nye  kami  busy. Disebabkan  itu, kami  telah  menetapkan  jadual  untuk  basuh  kaen  kami  pada  hari  minggu  sahaja. Hehehe  selaen  basuh  kaen, kami  jugak  akan  servis  bilik  kami  ni  haaa. Baru  la  datang  feel  nak  study  bile  bilik  dah  kemas  dan  rapi:-)


 Alaaahai, kalau  duk  hostel  macam  ni  laaa.... Nak  basuh  kaen  pon  kene  ambik  no. Ohhhh, god!! Kalau  kat  rumah  aku  x  payah  aku  nak  kene  ambik  no  bagai  macam  ni. Waaaaaaaaa, mama................ x  suke  la  macam  ni.... Yeala, aku  x  pernah  duk  hostel  pon. Tapi  semenjak  aku  melangkah  ke  KPTM  ni, datz  is  my  1st  tyme  aku  kene  duk  hostel  and  berdikari... Nak  kate  aku  manje?? Memang  laaa, nak2  nye  x  pernah  berpisah  dengan  family.. huk3

Dulu..... mase  aku  sem 1, aku  x  dapat  terima  kenyataan  yang  dekat  hostel  ni  aku  kene  kongsi  itu, kongsi  ini  dengan  budak2  kat  sini. Eeeeiiii, aku  memang  x  suke. Aku  rase  x  bebas  nak  buat  ape2. Huhhhh, bile  nak  basuh  kaen  kene  2nggu  turn, nak  tengok  tv  kene  berasak2, nak  jemur  kaen  kene  kongsi  sidai  kaen  and  macam2. Harap  aku  dah  masuk  belajar  kat  KPTM  ni, nak  xnak  aku  kene  jugak  terima. And  now, aku  dah  dapat  terima  laaaaa..... hahaha  biar  pun  dalam  hati  ni  sedikit  menyampah!! hak3


 Tapi  dalam  hidup  ni, sometimes  we  need  to  share.. Yeahhhhh, I  means  sharing  is  caring. Haaaa, dalam  maknenye  2.. But  not  at  all  la  we  need  to  sharing. Just  at  certain  bende  jela  weyh... Beragak and  berpada2  laaa. Kang  aku  lempang  semua  mane  yang  ade  tuhhh?? Mau  kaaaa?? Tapi  aku  law  dengan  roomate  aku  semua  share  taw!! haaaa, sweet  x  kami?? But  nononono  to  think  that  i'm  lesbian. Ahakss!!


Law  nak  share2  hubby  aku  ni, mane  bolehh  la! No  way!! hak3, Hubby  aku, hubby  aku  laaa. Bukan  untuk  di  share2. Ahaaaa, boleh  pulak  nak  share2  kasih  sayang?? Hehehe, walaupun  sekarang  ni  aku  tahu  bahawa  kaum  hawa  x  cukup  pasangan  di  sebabkan  kaum  adam  yang  semakin  berkurang, entah  kaum  adam  dah  pupus  ke  macam  mane. Kurang   pasti. Hahaha, fakta  mengeluarkan  bahawa  kaum  adam  di  haruskan  berpasangan  sampai  4. Bagi  yang  berkemampuan  sahaja. 

=>Sayahanyasayangawakseorangsahajafaizuddinalwaysremeberaboutdatzzz<=




















No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...