❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 4 July 2012

Minggu Pertama di Kolej :-)

Dah  kat  1minggu  aku  kat  kolej  ni. Dah  register  semua, lega  rase  sebab  aku  dah  settle  kan  semua  nye. Aku  still  stay  section  lame  aku  section  02  dalam  kos  Civil Engineering(Construction Safety). Budak2  kelas  pon  muke  same  je, nak  x nak  kene la hadap  muke  dorang  jugak  kan. Tapi  ade  la  budak  section 01  yang  berminat  nak  duk  section  aku  ni  masuk. Makin  ramai  dak  kelas  aku  sekarang. Tapi  ramai  perempuan. Kalau  ramai  laki  pon  syokkk  gak  kan3.. Tapi, malangnye  hubby  aku  x  same  section  ngan  aku  pon. Kalau  x  lagi2  la  syokkk... hehehehe


Hubby, now  u  are  my  junior  eaa? Kate  kau  la  kan.. Cissss, bajet  betol la  budak  sorang  nieyh?? Aku  bagi  penampar  free  senang  je  ni. Tangan  pon  ringan2  jekkk  rase. Hahaha, kau  jangan  nak  ngade2  sebab  umur  kau  same  dengan  aku  kan  sayang. Sekarang  junior  makin  ramai, lau  x  silap  aku  kat  300  lebih  cam  2  arrr. Pergghhh, kali  ni  junior  semua  lagi  otai2  dari  senior  and  lagi2  bertambah  sosial. Dasyat2  budak  zaman  sekarang  ni  berpakaian  kan3. Mugkin  sebab  dunia  dah  akhir zaman. Aku  x  cakap  kat  org  laen  pon  sebab  kadang2  aku  ni  2x5  je. Tapi  aku  xdeala  over  sangat.. Hehehe


Derrrr, kami  ni  senior  sem5  tapi  gi  kelas  x  pernah  pakai  t-shirt  or  jeanss  la  wehhh... Sebab  ape?? Kami  hormat  kolej  ni  kan  tempat  belajar  bukan  tempat  kau  nak  g  makan  angin, jalan2  and  so  on  la. Aku  dah  sampai  x  tahu  nak  agak  sama ade  korang  nak  g  kuar  g  town  or  korang  nak  g  menuntut  ilmu. Hehehe, haishhh junior2.. Suke  plak  tengok  gelagat  korang  ni. Lucu2, comel2, gediks2  pon  ade. Hehehe, tapi  aku  suke  tengok  taw!! Dulu2  tyme  aku  baru  je  junior  aku  skema  je  wehhh, pakai  baju  kurung  je  selalu  dan  sampai  la  jadi  senior  ni  tetap  pakai  baju  kurung. Kan  sopan  2.. Tol  x?? hehehe




Hubby................... pandang2  boleh, ngorat2  xmau  ehhh? Hahaha aku  pesan  kat  hubby  macam  2. Puiii, aku  ni  haaa  kott  rambang  mate  plak  kat  junior2  laki  tuhhh. Huhhh, xde  makne  la  weyyy... Setakat  aku  pandang2  je  ok, law  nak  ngorat2  nak  bercintan2  x  layan.. Perghhh, akak  senior  ayat  kerek  je  kat  adik2  junior.. tersentap  plak  adik2  junior  yang  baru  nak  kenal2  kan... Ishhh3, kawan  xpeaaa.. xkisah  ponnn. Kan  sayang?? Cukup  la  ade  hubby  sorang  dah  pun  memadai  taw. Sayang  awak  selalu  taw  hubby... Hubby, belajar  betol2  ea.. Cepat2  grad  nanti  dapat  keje  pas 2  boleh  kawen.. Hik3, menggelamun  sudaaaaa...!!




Hubby..... Orang  nak  mengate  kat  kau  ke  ape  ke, aku  tetap  gak  xkan  berganjak  dari  kau  taw! Biar  la  aku  dengar  cerite  baek  mahupun  cerita  buruk  tentang  kau, aku  x kisah  sebab  hanye  aku  yang  kenal  kau  ni  macam  mane... Hehehe, aku  wat  rilexx  je. Lantak  laaaaa, manusia  ni  kan  hubby  memang  x  kan  berhenti  dari  bercakap. Betol  la  kate  orang  tua  dulu2  2  kan  "kerana  mulut  badan  binasa"... Yang  jernih  kite  ambik, yang  keruh  kite  buang  je  jauhhh.. Kite  hidup  mesti  always  think  positif, baru  la  hidup  akan  lebih  maju  dan  berjaya. Ahaksss!!


P/s : Faizuddin  awak  jangan  nakal2  taw, law  nakal2  nanti  saya  pon  nak  nakal2  jugak  boleyhhh x?? Hehehe, sengal  punye  ayat... SEM 5  kene  study  hard  sket. Just  fokus  pada  2bnde  STUDY  and  HUBBY!!! Love  u  so  much  hbby:-)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...