❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 27 July 2012

Sila Rindu Sama Saya(^_^)


Auuuu  Cakkkk!!! Haaaa, suke  maen  nyorok2  eaa  ngan  aku?? Aku  rindu  giler2  nak  blogging  weyhhh... Eeeeiii, tapi  keadaan  yang  kurang  mengizinkan  la  sebab  nye  aku  banyak  keje. Biase  la  dah  sem5  ni  kan, banyak  urusan  yang  nak  kene  buat. Nak  kene  buat  itu  la  ini  laaa, perjumpaan  itu  la  ini  la... haaa, lau  nak  cakap  sal  ni  memang  x  hbis  taw!!

Dah  8  hari  pon  kite  berpuase. Ehhh, dalam  sedar  x  sedar  je.. Ermmm, Aku  tahu  korang  mesti  rindu  sama  aku  kan3?? Nak2  nye  peminat  yang  selalu  x  jemu2  nak  hadap  blog  aku  ni.. 2  x  termasuk  stalker2  aku  yang  suke  usha  blog  aku  ni  haaa.. Hehehe, yayayaya.. Aku  just  dapat  merungut  x  dapat  nak  update  entry  kat  hubby  je..


Ni  kan  bulan  puase, hubby  pesan  kat  aku  suruh  tidow  sebelum  pukul  12 a.m.. Sebab  nye  aku  nak  kene  bangun  sahur  lagi, pas  2  nak  kene  bangun  ke  kelas  pagi  lagi. Hubby  xnak  aku  x  cukup  tidow  and  mengantok  bile  dalam  kelas. Yeeeeee, ade  betol  jugak  ape  yang  hubby  suruh  2.. Datz  why  la  aku  x  dapat  nak  update  citer. Naseb  la  hari  ni  hari  minggu, so  dapat  la  aku  pelepassan  tidow  lambat.. hehehe


Sekarang, aku  mau  lepaskan  kerinduan  kat  blog  aku  yang  tercinta  ni  la.. Ade  sape2  lagi  ke  yang  mau  rindu2  sama  aku?? Haha, yeeeee  aku  pun  rindu  semua  wehhh!! Nak2  nye  jari  jemari  aku  ni  dah  rindu  nak  bertyping2  haaa... Da  lame  x  aktif  katenye. Patot  la  x  berape  nak  lembut  sngt  jari  jemariku   beberapa  hari  ni. Hak3  ape  kene  mengene  nye?? Fakta  mane  yang  kau  rembat  ni  minah??


Meyh  aku  nak  story  sket  boleh??

Hehehe, sepanjang  ramadhan  ni  kan...................... Alhamdulillah, hubungan  aku  sama  hubby  semakin  bertambah  kukuh  lagi  stabil  kerana  stelah  di  plaster  and  di  letak  siemen  bagai, maka  akhirnye  berjaya  banglo  didirikan  dengan  gah  nyee.. Wahhhh, hari2  dapat  kasih  sayang  memang  laaaa  makin  bertambah  sayang2  nye  kan3....


Kau  tahu  kan  hubby, aku  sayang  kau. Sayang  kau  manyak2!!

Walaupun  kau  yang  jenis  keras  kepala  dan  aku  pun  lebeh  kurang  sama  keras  kepalanye  sebab  due2  x  mau  mengalah....

Tapi, di  sebabkan  hati  kite  memerlukan  di  antara  satu  sama  lain....

Akhirnye, Kite  same2  mengalah...

Bile  hati  dah  sayang, semua  menjadi  indah :-* 


P/S : I  am  thankful  for  the  difficult  people  in  my  life. They  have  shown  me  exactly  who  I  don't  want  to  be. ~Sayasayangawaksokmosokmolafaizuddin~

 

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...