❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 28 July 2012

Love Haters(",)



Sebut  pasal  haters2  aku  ni, ermmm  memang  ramai  la  yang  nak  jadi  haters  aku  kan??? Entah  laaaa, aku  puun  x taw  pasai  paaa  yang  dorang  x  puas  hati  sangat  dengan  aku.. Well, aku  x  care  kat  kauu... KEnape  pulak  kau  nak  care  sal  aku  sayang...


Semalam, I  find  out  salah  seorang  daripada  haterss  tersebut. Aiyyyyoooo, nak  kondem  picture  aku  la  konon  nye.. Yaaaa, di  samping  itu  jugak  nak  menjatuhkan  aku  di  khalayak  ramai.. Yesss, you  got  it  beb! And  thanksss  so  much  yap. Yeaaa, aku  x mampu  membalas  nye, aku  serah  pada  yang  atas  je  untuk  membalasnye:-)


I  will  proove  it :


 



Ok, mule2  komen  gambar  aku. Aku  x kisah  laaa. Aku  just  reply  je  ape  yang  di  komen  nye... Walaupun  nampak  ye  di  situ  macam  nak  bangkang  aku. Haishhh, dah  semacam  jekk.. Aku  x kisah  kalau  kau  betol2  baek, sempurna, and  perfect  100%  kau  nak  bangkang  aku  la  weyhhh... Kau  buat  diri  kau  2  perumpaan  macam  kau  ni  malaikat. Yaaaaa, what  I  have  to  say  kat  dye  "Before  u  say, THINK  1st"


Ok, aku  x  amek  kisah  la  sebenarnye  pasal  komen2  2... dah  komen  terus  plak  dye  BLOCK  aku.. Haaaa, yang  ni  plak pasai  paaaaaa?? Benci  betol  la  kau  kat  aku  kan?? Kau  yang  buat  salah, kau  yang nak  cabut  lari... Apehal  mamat  ni?? Memang  betol2  biol, dah  naek  badigol  jadinye  haaa... Sesungguh  nye  aku  berterima  kasih  kat  kau  sebab  tolong  BLOCK  aku, xdela  orang  yang  macam  kau  ni  masih  menyemak  dalam  akaun  FB  aku. Alhamdulillahhh....

Meyhh  aku  bagi  tanda  penghargaan  kat  kau  sikit ::

 

 Aku  tahu  ni  bulan  puase, x  elok  nak  marah2  orang. Aku  x  marah  pun  dan  xde  niat  aku  nak maki2  orang  la. Aku  just  luah  jeee... Semoga  the  haters  kat  luar  sana, buat  sesuatu  yang  lebih  berfaedah  dan  jangan  suke  cari  pasal  dengan  orang:-)


Thanksss  to  all  yang  sudi  support  aku  selalu  x  kire  aku  berada... dalam  susah  mahupun  senang..  Semoga  ALLAH  merahmati  hidup  kalian  semua. Also  to  my  dearest  Hubby, I  will  Love  u  forever  &  ever... Yaaaa, xkire  kite  di  uji  macam  mane  keadaan  pon. Setakat  ni  alhamdulillah..... Kite  berjaya  mengharungi  dugaan  yang  mendatang  dengan  berjayanye... Tuhan  yang  memberi  dan  menarik  kembali  ape  yang  kita  lalui:-)



























No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...