❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 20 July 2012

Selamat Menyambut Ramdahan Al Mubarak:-)

Assalamualaikum  kepada  semua, dah  lame  aku  x  update  citer  kan3? Korang  nak  tahu  kenape?? Sebab  nye  blog  aku  diserang  oleh  "Virus  Malware"... Tapi  Alhamdulillah  di  bulan puase  yang  penuh  keberkatan  ni  Tuhan  hantarkan  seorang  insan  kepada  aku  untuk  menolong  aku  dalam  hal  ni. A big  thanks  to  hamba  Allah ni Encik Muhammad Zizi Hafizzie. Semoga  hidupnye  diberkati  oleh  Nya:-)




Ok2, aku  rase  x  lambat  lagi  untuk  aku  wish  kepada  semua  umat  Islam.. Selamat  Menyambut  Ramadhan  Al-Mubarak  untuk  Tahun  1433  Hijrah / 2012  Masihi  dan  Selamat  Berpuasa  yap.. Semoga  kita  semua  dapat  menjalani  nye  dengan  hati  yang  ikhlas. Mudah2an  aku  pun  cam  2.. Aminnnn... Hik3


And  also  to  my  hubby, puase  penuh  taw!!

:: Selamat  Berpuase. Moga ALLAH  mengampunkan  dosa  kite  yang  lalu & memurahkan  rezeki  kita  yang  halal  sepanjang  RAMDHAN  ini...


Potpetpotpet=> Now  dah  lewat  pun  tapi  still  x  tidow  lagi. Aku  ni  memang  jenis  yang  liat  sangt  nak  bangun. haiyyaaaa, apa macam  ini  budak. Tapi  tadi  seronok  je  sebab  dapat  komen2  dengan  Cik Liyana (Roomate) & Cik Kila Kilot  pasal  "sape  lagi liat  bangun  pagi".. Konfirm2  la  aku  kan, xkan  budak2  2  haaa... Hehehe  biase  lah  2  kan... Tapi  aku  x ngaku  ponn...


Aku  nak  tidow  dulu, nanti  kang  aku  x bangun  plak  bersahur  nye.. Hubby, nanti  kejotkan  la  saya. x pon  saya  kejotkan  awak  ea.. hehehe, RINDU  hubby  manyak2  taw.. >>Sayangawakcintawakrinduawak<< 









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...