❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 28 January 2013

::Gorgeous News::

Hurmmm, crite  nye  hari  ni  aku  bengang (!)


Aku  pepagi  lagi  dah  bangkit  awaiii  gilerrr  sebab  nye  hari  ni  masuk  site  awal  pukul  8.00 a.m... Dah  bersiap  lawa  bagai  ni  cun  melecun  habis  tahap  ghaban  ni  walaupun  muke  berbelang2  macam  kuda  belang  tapi  aku  x  peduli. Hati  aku  lagi kental  bersemangat  untuk  ke  keje  bhai!!

Tapi  apa  kan  daya  perasaan  aku  hampa  kucewa  berkecai  apabila  tayar  kereta  aku pancit  lahh  plak... Eeeiiii, nak  je  aku  geget2  si  tayar  kereta  2. Kenape  lah  kau  x pancit  semalam  je  woi?? Kan  senang  aku  repair  terus.. Fuhhhh!! 

Aku  pun  ape  lagiiii, emergency  kol  terus  lah  kat  supervisor. Cadang  nye  nak  suruh  Si  Mira  2  menjemput  aku  kat  umah  ni  dan  dibawa  ke  rumah  si  Jujueee... Tapi  si  Supervisor  aku  yang  baek  hati  lagi  tulus  mulus  2  suruh  aku  CUTI  plak. So, aku  terima  jelah :)

Kawan  aku  Si  Mira  dapat  CUTI  same  je  macam  aku. Haaa, tapi  lagi  kesian  kat  kawan  aku  yang  due  orang  comel  Si  Najighaaaa  &  Si  Jojueee  kene  kerje.. I'm  sorry  guysss. BTW  as  you  know, I  don't  like  to  stay  at  home.. Its  too  boring  larhhh!!  Arghhhhhh!!  TEnsion  beteeiiii  aku  macam  ni.... Walawehhhh!

What  can  I  do  to  be  here, heree  here..?? Yaaa, at  home  sweet  home?? But  not  my  home  larhhh... At  my  Tok  Su's  home... What  can  I  say, just  mengeluhhh  sensorang  dalam  ghumahh  ni... Anyway, I  have  done  all  the  work. Yaaa, all  the  work  I  means  mengemas, membasuh, mencuci, and  semuaaa  larhhh...

Damn  it!! Pleaseee  be  a  nice  day  to  me  at  my  home  sweet  home... Please, please, please..... Do  something  larhhh *menampar2  manje  muke  aku.. Okeyh  lah, dapat  layan  movie  sensorang  pun  syok  for  this  tyme.. Hopefully  yaaa... Don't  pity2  at me, No  need!! I  can  handle  with  my  own self!!




# Now, Face  the fact!! Hehehe, Allah  always  with  me :) #


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...