❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 8 January 2013

~Register Kolej [9 JAN 2013]~

:-* Weeeeeee, esok  aku  akan  register  ke  kolej  untuk  sem  6... Sem  6  dah  kee  oi?? Sedar  x  sedar  je  aku  ni  dah  sem  then  umur  aku  pun  makin  meningkat  kan?? Ye dak?? Dah  kat  2  bulan  aku  tersadai  kat  rumah  ni  haaa.. Maka  dah  banyak  lemak  yang  terkumpul. Muahaha :D


Perasaan  excited  bebenor  lahaiiii  nak  gi  praktikal  kali  ni. Lame  x  lame  jugak  lah  dalam  5  bulan. Si  papa  pulak  6  bulan. Alahhh, lebeyhh  kurang  jelah  kan. Maka, dengan  itu  aku  akan  bertungkus  lumus  fokus  untuk  praktikal  aku  then  kau  dengan  training  kau. Deal  lah  kan :)......


Nak  ngadu  kat  papa  lagi....
Papa, esok  kan  aku  nak  gi  daftar  kolej  dah. Urmmm, kau  tahu  x  aku  kene  drive  sensorang  ke  kuantan. Plak  2, aku  gerak  pagi  woooo. Pagi  x  pagi  lah  kan  dalam kul  6.30  uhhhh.. Perghhh, rabak  mata  bhaiii!!!

Big  madam  suruh  aku  tidow  awal, lagi  dye  dah  bebel2  kat  aku  suruh  aku  kemas2  baju  dalam  beg  esok  senang  x  kelam  kabut. Aku  gi  kuantan  2  hari  taw papa.. Sebab  nye, aku  takor  nak  drive  balik  malam2  dah  lah  aku  sorang2  perempuan.. Huk3 :(

Xnak  potpet  panjang2.. Sebab  nye  aku  kene  tidow  awal  lorh. Kalau  papa  tahu  mesti  sekarang  papa  dah  suruh  tidow  kan3.. Hahaha, okey  now  aku  nak  tidow.. Wish  me  luck  for  tomorrow  taw. Cuak  plak  ghaseeee. hehehe :)




P/S: Good  Nytezz  to  my  lover. Semogaaaa  esok  segala  urusan  ku  di  permudah  kan  yep. Dan  semoga  selamat  kan  perjalanan  ku  jua. I  LOVE  You  FAIZUDDIN :-*


:-* LOVEYOUFUCKINDAMNMUCHPAPAOCOKKSSS :-*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...