❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 24 January 2013

~Just Niceeeee~

Today  today  today  is  MAULIDUR  RAsUL, so  of  course  la  aku  Cuti  kann.. Aku  ucapkan  Selamat  Menyambut  Maulidur  Rasul  kepada  semuaaa :) 

Hari  ni  aku  bangun  pagi  sangat  sebab  nye  semalam  aku  tidow  awal  x  sedor  ke diri  jekkk  gayenyeee  haaa. Penat  sangat  lettewww  gamaknyeee.. Hari  ni  aku  jadi  suri  rumah, funn  jeee  oiii... Tak  de  lah  bosan  sangat  kan.. 

**Tetibee  plak  terlintas  di  fikiran  akuuuuu  niii



Kau  kat  sana  tengah  buat  ape  eiikkk  sekarang? Agak2  laaaaa  kan, kau  ingat  kat  aku  kerr?? Hurmmmmm :( entahhh  lah.. Aku  pun  x  tahu.. Macam  mane  eikk  kalau  hati  kau  dah berubah  nanti? Betol  ke  hati  kau  boleh  berubah?? MAcam  x  percayaa  jekk  kann.. Haha, xdelahh  I'm  just  joking  larhh..



Insyaallah, aku  selalu  berdoa  supaya  kite  ade  jodoh  dan  kitaaa  akan  di  satukan  pada  satu  hari  nanti... *Semogaaaaaaaaa  Hehe, so  sweet nyeee :-* But  nowwww, We  need  to  kejarrr  cita2  masing2  dulu  keyhh.. Then  bile  kite  berdua  dah  berjayaaa  insyaallah  kita  akan  di  satukan, Percaya  lah  pada  jodoh :)

Aku  x  giler  lagi  lah  xde  kau.. Aku  mampu  hidup  sorang  jeee  ni  kann.. Haaaa, You  see?? HAHA, cume  agak  bosan  sikit  larhhh, tapi  semua  2  boleh  settle  jekk... Aku  ghinduuuu  family  aku  larhhh, nak  balik  ghumah  tapi  cuti  x  bape  nak  lame. x syokk  lah  gituwwww....

**Yawning.. Haha, so  sleepy  now :D


Aku  nak  balik  ghumah  cuti  raye  cina  ni, kau  nak  ikot  aku  x? Ke  kau  nak  aku  gi  melawat  kau  kat  sana? Haha, xnak  lah  aku  gi  kat  kau. Kanggg  kalau  aku  gi  kat  kau, aku  xnak  balik  macam  mane?? Susahhh  wooo.. xpun, nanti  kau  yang  nak  ikot  aku  balik..  haaaa, sudah!!! So  better, aku  x  yah  gi  kat  kau..

Xpea2... Kau  kat  sana  elok2  eaaaaaa... Buat  macam  ghumahh  sendiri  lahh yeaaa :P HAHA  kalau  ghinduu  aku  2, kau  jerit  jerr  name  aku  then  konfirm  aku  datang  sebab  nye  aku  tumpang  dengan  superman.. hehe, 2  pun  kalau  superman  x  cuti  la  keyh.. Haha, memang  mintak  kaki  nihh :D

Aku  dah  mengantok  tahap  ghabannn  ni, make  entah  ape2  aku  merapu  duk  potpet2  dalam  blog  ni  pun  x  tahu. I  think  I  need  rest  and  sleep. Do  you  want  to follow  me?? Heheee, okey2  kite  jumpe  dalam  mimpiii  yap. I  waiting  for  u  Papaaa :-*


# SALAM  MAULIDUR  RASUL #





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...