❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 8 January 2013

Yakin Boleh :)


Malam  ni  dah  cukup  1  minggu  kite  x  contact  lorr  papa.. Aku  dah  boleh  terima  kott  yang  aku  kene  tahan  diri  untuk  tidak  berhubung  dengan  kau.. Aku  akan  kuatkan  semamangat  aku  untuk  kau. 

Aku  tahu  kau  kat  sana  pun  mesti  macam  aku. Aku  dapat  rase  yang  kau  lagiii  teruk  dari  akuuu  kan... Hahaha, kau  2  muke  je  nampak  otaiii  tapi  hakikatnye  kau  dengan  aku, hanyaa  aku  je  yg  tahu :) 

Kau  nak  tahu  x, aku  tiap  kali  bosan  aku  akan  text  dengan  mak, adik  ilah & Kak  Tiha.. Haha, kesian  dorang  kene  layan  aku. Pulak  2, aku  ni  kalau  text  je  mesti  banyak  soalan  yang  aku  tanye. Naek  rimas  lah  mereka  nak  layan  aku  ni:D

Dah  lah  ari  2  aku  merajuk  dengan  mak  kau. Kelakar  kan?? Aku  ni  x  taw  lah  bengong  betol  siap  boleh  merajuk  bagai  dengan  mak  kau. Mak  kau  pujuk  je  aku, aku  xde  niat  pun  nak  merajuk  dengan  mak. Saje  nak  gurau  manje  dengan  bakal  mak  mertua  sebenarnye. Alahaiii, gedikkk  nye :P

**Dulu2  aku  selalu  dapat  text  cam  ni  dari  kau  larhh papa :-*


But  now, dah  xde  pon :(  Jenuh  aku  2nggu  text  yang  macam  2  dari  kau. Haha, tapi aku  tahu  kau  selalu  cakap  macam  2  kat  aku  dari  hati  ke  hati.. Weyyy, aku  dapat  rase  lah. kau  kate  kite  ni  sehati  sejiwa. hehe  kite  cakap  melalui  hati  je  kan3 :)  so  sweet....

Ocokkkk :-*........ rindu  nak  panggil  ocok  lahh... hik3, aku  x  nakal  pun  kat  sini  papa. kau  pulak  cemane?? Haaaa, x mau  nakal2  taw!! Kat  sana  kau  cakap  ade  jugak  perempuan  yang  training  tapi  aku  x  menggelabah  pun  sebab  aku  tahu  jodoh  pertemuan  semua  di  tangan  tuhan :)


P/S: Kau  ingat  lagi  x  bile  aku  cakap  ayat  ni  kat  kau "papa, kalau  lah  syg  cayang  papa  sngt2  pun  tapi  andai  kite  tak  de  jodoh  nak  buat  cemanee  lagi" Kau terus  marah2  aku. kau  cakap  jgn  pernah  cakap  macam  2  lagi  sebab  itu  adalah  satu  doa. Okey, aku  tutup  mulut  lepas  2. hik3 :-* LOVE  YOU  SO  MUCH!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...