❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 23 January 2013

I'm Okeyhhh and fine :)


Akhirnye............. Aku  sampai  ke  rumah  jugak. Tengokk, dah  siap  mandi  pun  ha... Penattt  nye  ghaseee  ari  ni, teraseee  separuh  nak  mati  pun  ade... Hari  ni  OT  bhai!! Perghhhhh, tadi  sesampai  di  ghumah  nak  je  baringkan  badan  then  pejamkan  mate  ni. Teraseeee  indah  nye, dunia  ni  aku  yg  empunya. Huhh!

Hari  ni  keje  aku  xdelah  berat  sangat, just  jadi  D.O(Delivery  Order)... Tapi  apahal  penat  siaakkkkkkk, ghaseee  macam  nazakkk sangat. Haahahaa, maybe  sebab  aku kene  gi  banyak  tempat  site  kott... Site  bukan  nye  dekat, mahu  kat  Pekan, Gambang, n  so  on  larhhhh.. Huhh, #IniSemuaPoyooooooo :))

Lambattt  woooo, aku  balik  keje  ari  ni... OT  plak  tuhhhh. Perghhhh, mau  kat  kul  8  gak  la  balik  keje  tadi. 2  pun  after  supervisor  belanje  makan  malam  semua. Supervisor  aku  memang  baek  &  Terbaekkk  lah  bhaiii!! hehehe, peaceeeee :)



Papa.... hari  ni  kan  aku  drive  malam  sensorang  balik  ke  ghumah.. Takot  sangat2, tapi  aku  buat2  x  takot  punnn... Nampak  macam  aku  katang  jek  walaupun  dalam  hati  aku  takot  siot  derrr... Kau  ingat  dekat  ke  aku  ulang  alik  dari  umah  Jujue  ke  balok  tuhhh.. Tapi  aku  wat  rilexxx  jekk :D



Tadi  kan, dari  umah  Jujue  aku  drive  balik... Tetibe  aku  ghaseee  macam  sayu  :( then  rase  nak  nangesss.. Kau  nak  tahu  kenape?? Sepanjang  aku  lalu  kat  KPTM  tuhhh  hati aku  rase  sayu  sangat  bile  teringat  banyak  giler  kenangan  kite  kat  KPTM  2  bhai!!! Aku  pandang  sini, pandang  situ  pandang  sana, penuh  dengan  kenangan  kiteeee  jeeee...



Aku  dah  ghasee  sebak  sangat.. Papa, terlalu  banyak  kenangan  kite  kat  KPTM... Kenangan2  kite  menghantui  aku, aku  rase  macam  aku  tengok  wayang  jek  di  setiap  tempat  yang  aku  lalu  2. Aku  rindu  kau  sangat  kerrr  sampai  jadi  macam ni :( ..... Aku  down  mase  2... Hurmmm, aku  still  drive  sampai  ke  umah  Tok  Su  dalam  kesedihan...




P/S: Papa, I  really2  miss  you... Really2.... How  should I  do?? :(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...