❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 28 January 2013

Hye Cik Rambutan :)

Alhamdulillah.... :) Akhirnye  aku   kenyang  selepas  merembat  ekor  ikan  patin,  masak  tempoyak. Perghhhh!!! Meleleysss  wooo  waaa  cakap  sama  lu!! Favourite  tuh  bhai!! Hahaha, hari ni  aku  duk  ghumahhh  bosan  tahap  ghaban...


Wehhhh, sekarang  aku  tengah  melahap  buah  rambutan... Nak  x?? Nak  x?? Hahaha, sape  nak  bagi  kannn.. Aku  makan  untuk  aku  sorang  jelah. Kau  nak?? Sendiri  beli  lah... Padan  mukeeee.. Woooo :P Tok  su  aku  belikan  rambutan  ni  khas  untuk  aku  sorang  jelah. Hahaha, upah  aku  duk  umah  sorang2  tadi  haaa :D.....

Aku  kan  duk  umah  baek2  je  ari  ni, tengokkk  Tok  su  belikan  aku  rambutan  berlori2... hahaha, aku  ni  dari  start  dye  balik  tengahari  tadi  hantar  rambutan, Aku  x  berehenti2  duk  melahap  rambutan... Sedakkkk  gilerrr  aku  cakap  kat  kau....

Gara2  rambutan  habis  lappy  aku  comot  sebab  aku  duk  menaip  dalam  tengah  makan  rambutan... Kesian  kat  lappy  kesayangan  aku  jadi  mangsa  kan.. Eeeiiiiii, anak  sapa  lah  yang  x  senonoh  sangat  ni??? Dahhhh, peduli  plak  aku?? Lappy  aku, rambutan  aku.. Suke  hati  aku  lah... hehe :)

Xpea2, makan  makan  makan... Stok  rambutan  kat  dapur  2  banyak  lagi.... Hati  banyak  senang  lah... hehehe, rambutan  kau  lah  peneman  aku  sekarang.. Giler  dah  gamak  nye  aku  ni??? Hahaha, please  don't  judge  me  like  this  keyh. Aku  tamparrrr  muke  beliau  kang  x  semene2! Haaaa, baru  rase  kesedapan  nye  sia  sia :))

Bosan  dowhhh  hari  ni (!)

Keje  aku  duk  melayan  lappy  dengan  rambutan  jekkk. FULL  STOP (!) Cukup  untuk  hari  ni  sajeeeee... Hari  ni  boleh  lah  kau  bersenang  lenang  goyang  kaki  tangan  kepala  bagai  kan.. Tengok  esok  cemaneee?? Sah2  merungut  pasal  x  tahan  panas  lagi.... Shittt  arrr!!! X  boleh  ke  keje  tanpa  kene  panas?? Phewwwwww

X  sanggup  aku  nak  menadah  muke  kepada  matahari  tuhh  lagi... Plak  2, kulit  muke  aku  ni  manje  gilerrrr... Kene  sikit  je  panas  tapi  rentung  dah  separuh  abad... Ni  yang  aku  malas  nak  potpet2  panjang. Padah  telingaaa  kalau  kene  potpet2  macam  gini  kannn :D



** Terima  Kasih Cik  Rambutan, sukeee  sama  kau  manyak2 :-* **


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...