❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 23 November 2015

Blessed :)


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia. Hip hip btw Alhamdulillah still alive and hidup dalam keadaan sihat sejahtera walaupun diberikan dugaan yang ringan. Aku tempuhi ia dengan penuh kesabaran *kadang2 lost control langsungl* hehe biase laaaa manusia ni kan memang macam tu lah cerita nyee hokeh...



Haaaaa.... Ni... Minggu lepas punye cerita laa kan aku pun dah tak ingat sngt bilaa aku pergi xray kaki aku nii kannn.. Sambungan cerita sakit aku yg hari tuh laaa kan. Haa'ahh aku ni tetibe pulak baru detect crack kat lutut belah kanan. Sebenarnye aku pun memang dah syakk yg macam kaki aku ni ade problem jeee tapi akuu biase laa suke buat deppp jee. hahaha sekali dapat result xray. OKEY kaki aku memang problem. And memang xde ape lah memang nak kene simen kaki bagai. And aku? Ohh No!! Hahahaaa aku punye decide memang tak nak simen kaa hapaa kaa sebab nye makan masaaa lebih kurang 1-2 monthh tu der. Aku pulak lagi bape hari nak final exam. So aku hold dulu laaa... Pas tu aku kene laaa jaga pergerakan aku makan aku itu ini apee bende alahh tu semuaaa. Urghhhh nak tak nak aku kene follow laa sebab aku kan nak baik macam biasa. Hopefully yaw !!

Tapi hope sangat laaaa aku ni cepat okey. Tapi aku ni memang jenis x duk diam. Aku padahal x boleh gerak and aku tak leh lasak and so on. Tahu jelaa perangai aku ni macam mane. Hahahaaa kaki dah sakit lagi degil nak pergi drive kereta bagai konon dah bajet kaki ni sado sangat. Hehehe and noww aku dah sakit teruk kat bahagian lutut aku. Sedihhh woiii tak dapat drive sendiri. Nak gerak ke mane pun susah nak kene ade driver bagai. Phewwww jenuh gakk larhh bile semua bende yg biasa aku buat sendiri nak kene ade support nak kene ade bantuan semua. Kalau ikotkan hati aku ni aku belasah jee pegi drive ke hapaa kaaa. Tapi tu laa kann, memalam aku yg sakit sorang2 sendiri tanggung. Kah kahh lagi mau degil kaa ini budak?? Aiyyoooo fenin sudaaa nak layan karenah aku kan...

Encik Norizuan punye bagi nasihat itu ini duk bagi ceramah kat aku panjang lebar semuaaa free2 yg aku follow tu berape kerat jelaaa pun. Kah kahh bapakkk ah kepalaa batu aku ni kan... Tapi aku follow jugakk laaa tapi tak semua. Kuang kuanggg but aku tryy woii nak follow semuaaa. Orang nii duk bagi aku guide line suruh minum itu ini, yg ni plak suruh aku jangan itu ini.. Woii woii terimaa kasihh aaaa semuaaaa tolong aku bagi nasihat semuaaaa sebab nak suruh aku baik cepat kan. Babe.... aku appreciate semuaa tawww. Aku ni kalau boleh memang nak follow semua tapi kadang2 keadaan menyebabkan aku kadang boleh follow and certain part aku tak boleh nak follow. Btw Thank You so Much yawww ! Koranggg memang superb (Y)

Okey aku rindu laaaaa. Rindu kat semuaa. Sumpah rinduuuuuuu woiiiii !!! Lagipunnn Aku bosan sebab aku banyak baring and kene luruskan kaki. Lepas tu nak keluarr ke mane2 tuhh leceh bapak ahhh. Kene lilit kene balut lutut aku ni 4m eler2 panjang semua, pas tu nak kene pakai knee guard untuk support lutut aku. Ceritenye memang leceh seyhh. Naik rimas dah aku ni. Kalau aku tak balut semua konfirm aku tak leh jalan. aduhaiiiiii okey aku dah boleh register OKU mungkin. hahaha bak kata Encik Norizuan kalau register OKU banyak benefit diaa derrr. Memang tak yah cerita ahh.. Kah kahh kau memang suke nak bahan2 akuu. hahaha ape lahaiii...

Lambat nyeeeeee................. Aku countingg wehh, nak balik home sweet home. Bulan 1 tuuuuu. Hermmm tapi Encik Norizuan cakap dia nak ajak aku balik rumah aku hujung minggu ni atau hujung minggu satu lagi atau hujung dua tiga empat minggu yg depan2 tuuu haaaa kalau diaa free. Hahaha kau suke bagi harapan kat aku kan. kah kahh tak jadi balik rumah aku siap ahh kauu... Aku suruh atomen taro gedebukk kau. Nakkk?? Hihihii aku gurau jelaaa. Aku ni sopan orang nyeee, mane ade kasar2. Tak baik buat macam tu kat orang taw. Nanti tuhan marahh... Aaaaa tak mau tak mau !! 



Sekian Sayang dan rindu dari akuuuu budak yg comel. Okey Daa !! *Jangan muntah hokeh*













#UpdateLive #BosanPunyeCerite #LayankanAje #EonElyneLoveStory #ASNMNZ2015 #SweetStory #FeelingBlessed #Alhamdulillah








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...