❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 11 November 2015

Story One Night


Suatu malam yang tidak berbau. Malang yang menimpa. Tidak ku pinta tidak ku duga. Alhamdulillah aku masih mampu bernafas dengan kurnia dan limpah nye rahmat ke atas diri aku. 

Story nye bebunyi begini. Hihihi macam terlajak suspend pulak cerite aku ni kan. Actually now aku tengah beristirehat dengan aman dan dalam "tempoh cuti". Cuti laa sangat x sampai 1 minggu pun babe. Tapi sekurang2 nye boleh laaa aku merehatkan tubuh badan aku nohhh. 

Pada suatu malam, Aku bersama housemate a.k.a roomate aku sedang elok membonceng motorsikal "kawasaki" kepunyaan nadia. Means di situ kepunyaan roomate aku lah motor tu. Okey malam tu aku tak rasa nak bawak motor tu sbb nye aku nak Nadia yg bawak aku. Konon nye aku nak ambik angin malam. Lepaih tu tang menghalaaa nak balik rumah tuu mase tu kami on the road laaaa di kawasan Masai pada pukul 9.00 malam macam tu. Sekali tuuu anjing datang melintas dan Nadia hilang kawalan tambah pulakk si Nadia tu agak rabun2. Tak da apaa laa ceritenyeee melanggar teruihh anjing then kami ..............????

Situasi nyee aku cume mendengar dentuman yang kuat serekan brekkk dan aku di situ seolah2 melayanggg terawang2 awangan gituuuuu dan terjampak jauhhh sikit dari Nadia dan motor kawasaki nye. Aku langsung tak boleh bangun. Aku just nampak mase tu orang berkuruman ramai giler semua kereta motor kereta berhenti semua aku dah x taw... Aku blurrrrr. And ade laa somebody tu terus papah aku ke klinik dan kebetulan klinik memang sngt berhampiran. 

Bernasib baik lah kami tidak tercampak ke jalan sebelah lagi. Kalau tak memang kamiii tak tau nak habaqqq apaaa haaaaaa. Btw Alhamdulillah kami kecederaan ringan tapi hampir nak patah tulang akuu woiii.. Sekarang jalan pun tak berape nak elok lagi pasai apaaa pasaiii aku cedera kat bahagian lutut. Lutut aku tak yah cakap berlubangg terukk. hahaha habes seluar jean aku koyak rabak free2 kene buanggg..

Orang paling cuak Encik Norizuan. Hahaha tak yah cakap banyakk berdesuppp sampai depan mataaa aku. Itu orang manyakkkk gilerrr lorhh. Hahaha btw TQ sayanggg !!! 

Keje aku merengek2 merengek2.... Hahaha dalam merengek2 jiwa aku kental laaa jugakk derrr sakit aku macam mane punn nangess tu sikit2 ade laaa tapi aku tahannn jugakk. Yesss sakit tu aku sorang jee rase dan memahami nye. Tapi nak cepat baik followkan aje semua rules. Sekarangg berpantang sakai aku mengalahkan orang yg baru lepas bersalin tu. Nak cepat baikk nak pergi kelas woii. Bosan dah aku nih duk terperapp. Aku bukan boleh duk diam. Aku ni skrg x boleh banyak gerak and so on.. Haihhh laaaaaaa kehidupannn. Dugaan. Aku terima dgn senyuman :)



To all kengkawan lecturer and semuaaaa thank you so much sebab bertanyekan khabar aku. Aku appreciate alls. Kawan2 yg banyak membantu akuu thanksssss. I LOVE YOU ALLS...



Kepada Fiance thankssss a lotzz layan karenah aku selamee aku jadi pesakit OKU. hihihii and kepada family aku yg jauh at least always support aku guide aku dari segi pemakanan ubat2 ape keee apee keee alwayss guide. sebab dia tahu aku ni degil. Bukan tahu nak pantang pun. Tak tau ape yg boleh makan dan tak boleh makan main sebat jee. Korangg korangg pleasee yaa doakan kat aku supaya cepat sembuh and berjalan macam biaseee. Okehh Thankk you :D 










Okey okey aku tengah mereput ni. Tunggu lunch. Macam biase nasi putih + ikan bakar SAHAJAA uollsss. Memang superb delicious punye menu hari2 woiiii. Dah jadi FAVOURITE *konon konon laaa* Well sabarkan ajeee.. Nak baik cepat kannnn so MUST FOLLOW all the RULES. Baik Tuan !!!













No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...