❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 23 November 2015

Hey You ❤️ ❤️ ❤️


Malam yg dingin bak salju.. Perghhh jiwang seyh. hehehe alaa malu laaa kiterrr. EEeiiiiuuuuu !!! Choyyy !! 

Mood jiwang nak tumpang lalu sikit, boley..... Ping pingggggg !! Auuucakkkk ! :))




Hehehe hey youu !! Yaa I means you Mohd Norizuan ❤️
This is about our life... haha Fact okey :) Kau dan aku tipu tak pernah gaduh kannn.. And TIPU kalau orang lain pun tak gaduh.. hahaha Tapi aku yg biasa nyee suke cari pasal dengan kau nak gaduh... Point diaaaa sebab aku ni kan sukaa duk buat perangai.. Aku ni kan banyak songeyy.. Tak dak sapa larat duk nak layan 1001 karenah aku ni woiiii.. hahaha Tapi kau memang tak pandai pujuk aku... betol tak? Dan akuuu pun sama labih kurang kau tak pandai nak pujuk kau... hahaha adil tak kat situ?? *pandai2 laa pujuk diri sendiri* Tapi tu tak kan menjadi masalah bagi kita kan... Sebab.... Kau kata kekurangan itu laaa yg kite kene sempurna kan ia. Ehhh? Betol ke ayat aku ni?? Aku belasah jelaa yee dakkk... Aku cube ikot rentak kau, dan kau cube nak ikot rentak aku... Tapi kita ni kadang2 berbeza pendapat.. Yelaaa kau kan tua dari aku sebab tu laaa kau selalu nak bercanggah pendapat dengan aku.. Well kat situ dah nampak ade certain bende kita boleh adapt same2 kadang2 ade bende yg tak boleh nak adapt same2 kann.. But tu lumrah... Tak semestinye sweet tu semuanyee nak kene samaaaa, weyyy x syiokkk laaa kalau semuaa nak sama pendapat. hahaha nanti bosan laa LIFE cenggitu... Yang PENTING kene pandai handle. Senang cerita be a PROFESSIONAL, kene lebih MATANG sikit, POSITIVE THINKING andddddd FIKIR PANJANG... Hehehe semuaaa statement kat atas tu "MOHD NORIZUAN" yg ajarkan kat aku... Mohd Norizuan dikurniakan dengan sifat nye yg penyabar. Dan aku pulak dikurniakan dengan perangai yg comel. Hehehehe sila jelezzzz.... Tapi Alhamdulillah... 1 year 5 months sudah berstatus ENGGAGED... Dalam hal ni ceritenyeee Mohd Norizuan lagi banyak bersabar dari Amaliena Syamimie... kih kihh Thankssss Sayanggg !!!!

Aku akan selalu cakap AKU TAK RINDU DIA..... bila aku merajuk... hehe comel kann kami?? Tapi Mohd Norizuan selalu force aku suruh aku cakap AKU RINDU DIA. Hahaha tapi aku tetap cakap AKU TAK RINDU DIAAA... Aku memang spesis manusia yg pelik.. Tapi Mohd Norizuan boleh adapt aku dengan penuh kesabaran. Alhamdulillah.... Woiiii !! jangan nak kembang sangat.. Kau buat hal siap laaa kauu !! Hehehee aku tak marah pun aku senyumm jeee.. 



Yessss... Itu lah kecomelan kami. Gaduh tuu gaduh manja2 gedik2 gittuuwww... Rase macam nak tarikkk hidung Mohd Norizuan sampai jadi macam hidung pinachioo... Hehehe aku suke panggil dia Mamat Innoncent sebab ape sebab mukaaa diaaaa... hahaha tak leh blahh... Tak pernah nak tunjuk mukaaa marah and garang lagi selame aku mengenali diaaa almost 5 years... One day I want to see it !! Pleaseee.. hehehe :))





❤️ ❤️ ❤️

Coretan comel comel comel dari aku Princess Angeline kepada Prince Nigel.. Hihihi Terima Kasih kerana sudi melayankan entri aku. Muahhhhhxxxxx !! ADIOS AMIGOS :D












No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...