❤️ Aku Mengenali Mu ❤️

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 10 November 2015

Salam 1 Malaysia !


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysiaa...


Happy Deepavali to all my followers. Hahaaa okey sari 4m bereler2 panjang dah siap dililit rase macam kene kapan kan pulakk.. okey finished !! See cantekk takk Hehehe okey aku melawak jaaa tuu. Actually nak wish Happy Deepavali and Happy Public Holiday to all laa. We are 1 Malaysia punye orang kan...Peace yawww :D

Routine cuti2 pun still aku nih report menimbun2 woii. Baik tak yah isytihar cuti jee kat aku. Biasee lah student. Normal. Kalau rase abnormal better tak yah jadi studentt laa. Yeee dakk?? haha minggu ni citer dia aku busy. Why??? Sebab aku tengah FYP1 dan lecturer aku suruh aku masuk pertandingan poster plak untuk MRCIE Mitec 2015. Yaaa tak nak ke nak keee memang wajib aku kene masuk sbb aku student FYP. Nak nanges tu memang ade sebab nyeee ye lahh tak cukup tangan tak cukup masa tak cukup tidow anddd tak cukup segala2 nye. TAPI aku cukup KASIH SAYANG hokeh. Hehee yang tu WAJIB cukup... Tu lah yang lagi SUPPORT untuk aku berdiri tegak lagi nan indah. Werkkkkk

Lagii lagiii minggu ni aku jadi fasilitator untuk pogram CSR kat CAMERON HIGHLAND 3 hari 2 malam. Then aku kene submit project PLC hari AHAD ni sekali dengan present siap2. Woiiii mengangkangg akuu minggu ni haa nak siapkan semua nak kene commite kat semua bende. Bukan satu bende tapi sembilan sepulohh seratuss bende. Aku tahu aku bukan robot tapi aku cube laa achieved semua tu. Insyaallah.. Heee just aku ni suke duk potpet potpet. One thing bila kau potpet2 aku rasa hilang sikit pressure. Seriussss gaisssss :))

Kesian kat Stuart Little aku tuh kadang2 tak nyempat bermanjee pun. Hihihi sekarang dia dah besar sikit and ade gemokkk banyak sebab nye Encik mohd Norizuan ajar anak aku tu makan 6 kali 1 hari. hehehe sebab tu laa anak aku tuh cepat mengembang sekali gus dengan aku2 yang mengembang sekarang nihh.. Adesssss bertambah pressure. kah kah tapi Marchelle sekarang banyak comel banyak cute makin geram dgn budak kecik tuh sorang.. rase nak penyet2.. hahaha mampoihh jugak anak aku tu kalau aku kerjakan.....

Tapiiiiii aku terpaksa bagi Encik Norizuan jaga anak aku dalam 1 minggu sebab aku outstation kannn so sape nak care dia? Hehehe well2 naseb baik ade "Papa" a.k.a "Encik Norizuan"... It is the time untuk turn Papa jaga Marchelle. Hehehe aku tahu kau suke jagaa Marchelle. Tolong jaga elok2 keyh. Aku nak dia lagiii lagiii gemokk bile aku balik sini.. Jaga Marchelle sebagaimana Mami jaga taw Papa.. Thankss a lot sayanggg.. 




Sekian sahaja update the latest story mory about my life. Life can be happy when someone always care at you and feeling like we are appreciate oleh someone. Hehehe Thankss Love ❤️











No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...